Sklik je český reklamní systém, který provozuje služba Seznam.cz. Jedná se o klasickou
PPC reklamu, takže platíte jen za přímý proklik na vaši reklamu, nikoli za pouhé zobrazování vaší reklamy v obsahové síti Seznamu.
- Díky Skliku můžete sledovat skutečný výkon svých reklamních kampaní - tzv. konverze. Pomocí měřícího kódu měříte počet uskutečněných objednávek na vašem e-shopu.
- V účtu Sklik si vygenerujete konverzní kód pomocí této cesty: Nástroje/Sledování konverzí/Vytvořit novou konverzi
Příklad konverzního kódu
<!-- Měřicí kód Sklik.cz -->
<iframe width="119" height="22" frameborder="0" scrolling="no" src="//c.imedia.cz/checkConversion?c=11111111&color=ffffff&v=" class="no-css"></iframe>
Pozor: Pokud využíváte GA4 a zároveň Sklik, je pro správné měření GA4 zapotřebí provést změny i v nastavení Skliku. Týká se to pouze těch, kteří mají nastaveno v automatickém tagování umisťování UTM parametrů za #. Ten GA4 nebudou podporovat, proto je pro správné fungování UTM parametrů pro GA4 potřeba místo # dát otazník.