Zásilkovna

Zásilkovna je přední česká technologická společnost založená v roce 2010, která vznikla s cílem usnadnit e-shopům přepravu zboží k zákazníkům. Krédem Zásilkovny je rychlé a pohodlné vyzvedávání zásilek bez front. Umožňuje to hustá síť výdejních míst, kterých je v České republice již více než 5 300 a každý měsíc se otevírají desítky dalších.

Aktivujte si Zásilkovnu

  1. Proveďte registraci na Zásilkovně (Packetě)
  2. Přihlaste se do nově založeného účtu
  3. Do administrace FC v Propojení >Zásilkovna vyplníte požadované údaje  
    1. Klíč a Heslo API z Klientská podpora https://client.packeta.com/cs/support/

    2. Označení z Informace o uživateli > Odesílatelé > Označení https://client.packeta.com/cs/senders/
  4. Založíte dopravu a vyberete dopravní systém Zásilkovna v3
  5. Vytvoří se nová záložka - Zásilkovna, kde vyberete službu, kterou potřebujete - pobočky, domů apod.

 

 

Nastavte si Zásilkovnu podle vašich představ

Důležité je také zadávat u produktů hmotnost, protože právě hmotnost je kontrolována ze strany Zásilkovny. Pokud nákup překročí hmotnostní limit, může se stát, že Zásilkovna nepřevezme zboží.

Po vyplnění Autorizačního klíče můžete vytvořit novou dopravu v sekci Nastavení/Doprava. V části Dopravní systémy vyberete Zásilkovnu a také navážete tuto dopravu na vámi vybrané způsoby platby.


Po uložení se zobrazí seznam poboček Zásilkovny. Zde si můžete vybrat viditelnost poboček. Pozor! Viditelnost je potřeba upravit také na vašem účtu u Zásilkovny, jelikož jednou denně probíhá automatické stahování poboček ze Zásilkovny a vše, co nebude uloženo na Zásilkovně se v administraci e-shopu změní. 


I když v administraci e-shopu (i Zásilkovny) máte všechny pobočky viditelné, může se vám stát, že při výběru dopravy u objednávky se nezobrazí všechny vámi zvolené pobočky. Pobočky Zásilkovny jsou rozděleny na tři sekce S, M, L podle toho, jak těžké zásilky pobočka přijímá. Automaticky se vyloučí ty pobočky, které v základu nesplní limit pro přepravu.

Objednávky s dopravou od Zásilkovny můžete hromadně exportovat v sekci Objednávky. Vybrané objednávky se exportují do Excelu, který následně můžete použít na Zásilkovně pod vaším účtem v sekci Podat zásilku a zvolit Hromadné podání.

Jak postupovat:

Vyberte objednávky, které chcete exportovat a klikněte na „Funkce“ a vyberte „Exportovat ve formátu pro Zásilkovnu“.



Stáhne se soubor. Otevře se Excel, kde jsou všechny důležité údaje pro podání na Zásilkovnu. Ten uložte a následně použijte v administraci Zásilkovny.

Pod vaším účtem u Zásilkovny v sekci „Podat zásilku“ můžete naimportovat soubor Excel v části Hromadné podání.







Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo