Nastavení Mall Partner

V tomto článu se dočtete, co a jak je potřeba nastavit, aby celý prodes prodeje fungovat správně.

Pokud jste odsouhlasili ceník a obchodní podmínky prodejen na MALL, zobrazí se vám plná verze MALL Partner Portálu. Uvidíte tak všechny záložky menu a můžete začít s nastavováním.

Nastavení importu produktů přes Heureka Feed

Import a aktualizace vašich produktů na MALL bude fungovat přes Heureka XML Feed (produktový a dostupnostní feed). Oba tyto feedy máte k dispozici ve své administraci FastCentrik.

Detailní informace k importu produktů pomocí Heureka Feedu naleznete v samostatné článku na Napojení Heureka XML Feedem.

Nastavení Doprav

Pro prodej na MALL je nutné nastavit Dopravy, které zákazník uvidí v košíku. Nastavování doprav se věnuje samostatný článek na Nastavení Doprav.

Až budete mít dopravy v MALL Partner Portálu nastavené, je nutné je propárovat s dopravami ve FastCentriku. To se dělá pomocí kódu doprav, které vložíte do FastCentrik administrace k vašim aktuálním dopravách. Podívejte se na samostatný článek v nápovědě FastCentrik ohledně párování doprav.

Ostatní nastavení a potvrzení

V rámci nastavení je ještě potřeba potvrdit Váš veřejný název (jde o název, pod kterým budete na MALL veřejně vystupovat). Poté se jen potvrdí nastavené dopravy a napojení. Tím se posunete do fáze kontroly, kdy společně s administrátory MALL vše překontrolujete a naplánujete vaše spuštění do produkčního prostředí

Vložení API Tokenu

Jednou z posledních částí je propojení MALL Partner a FastCentrik tak, aby jste objednávky od zákazníků z MALL.cz viděli i v administraci FastCentrik. Toto propojení zajistí tzv. API Token (v Partner Portálu nazývaný jako Client ID), který je třeba vykopírovat z Partner Portálu (část Partner) a vložit ho do Pluginu ve FastCentriku. API Token se v MALL Partner portále zobrazí až ve fázi kontroly.

 
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo