V tomto článu se dočtete, co a jak je potřeba nastavit, aby celý prodes prodeje fungovat správně.
Pokud jste odsouhlasili ceník a obchodní podmínky prodejen na MALL, zobrazí se vám plná verze MALL Partner Portálu. Uvidíte tak všechny záložky menu a můžete začít s nastavováním.
Nastavení importu produktů přes Heureka Feed
Import a aktualizace vašich produktů na MALL bude fungovat přes Heureka XML Feed (produktový a dostupnostní feed). Oba tyto feedy máte k dispozici ve své administraci FastCentrik.
Detailní informace k importu produktů pomocí Heureka Feedu naleznete v samostatné článku na Napojení Heureka XML Feedem.
Nastavení Doprav
Pro prodej na MALL je nutné nastavit Dopravy, které zákazník uvidí v košíku. Nastavování doprav se věnuje samostatný článek na Nastavení Doprav.
Až budete mít dopravy v MALL Partner Portálu nastavené, je nutné je propárovat s dopravami ve FastCentriku. To se dělá pomocí kódu doprav, které vložíte do FastCentrik administrace k vašim aktuálním dopravách. Podívejte se na samostatný článek v nápovědě FastCentrik ohledně párování doprav.
Ostatní nastavení a potvrzení
V rámci nastavení je ještě potřeba potvrdit Váš veřejný název (jde o název, pod kterým budete na MALL veřejně vystupovat). Poté se jen potvrdí nastavené dopravy a napojení. Tím se posunete do fáze kontroly, kdy společně s administrátory MALL vše překontrolujete a naplánujete vaše spuštění do produkčního prostředí
Vložení API Tokenu
Jednou z posledních částí je propojení MALL Partner a FastCentrik tak, aby jste objednávky od zákazníků z MALL.cz viděli i v administraci FastCentrik. Toto propojení zajistí tzv. API Token (v Partner Portálu nazývaný jako Client ID), který je třeba vykopírovat z Partner Portálu (část Partner) a vložit ho do Pluginu ve FastCentriku. API Token se v MALL Partner portále zobrazí až ve fázi kontroly.