Každá emailová šablona, která z FastCentriku odchází, má funkci, která dovolí přenášet tímto emailem i přílohy. Přiložit si tak můžete k objednávkovému emailu nejen fakturu, ale také třeba reklamační formulář, obchodní podmínky a jiné soubory, které potřebujete u emailu uvést.
Jak tedy přiřadit fakturu, anebo přílohu k e-mailu?
Šablony e-mailů se editují v sekci Marketing / Šablony zpráv
Zde si například zvolíme šablonu “Objednávka” a přepneme se do záložky “Přílohy”
Zde stačí kliknout na zelené tlačítko “Vybrat soubor”, který vám nabídne všechny soubory, které máte na svém PC uloženy. Jednoduchým dvojklikem poté vyberete správný soubor a pomocí tlačítka “Uložit” změny uložíte.
Na co si dávat pozor?
-
Povolené formáty příloh jsou pouze .pdf, .zip, .png, .jpg, .jpeg
-
V názvu souboru prosím nepoužívejte speciální znaky, mezery, háčky, čárky a další.
Místo mezery lze použít například povolené speciální znaky:
pomlčky “-” anebo podtržítka “_”.
-
Součet velikosti všech příloh nesmí překročit 3MB
-
Odesílání faktury je funkční pouze na šabloně “Objednávka - vyřízená” a pouze v případě, kdy je faktura vytvořena před odesláním tohoto e-mailu.