Smartsupp představuje online prodejního asistenta. Propojení vašeho e-shopu s tímto nástrojem vám umožní komunikovat s návštěvníky, nahrávat jejich pohyb na e-shopu a tím tyto návštěvníky proměnit ve spokojené zákazníky.
Napojení nástroje Smartsupp
- Abyste mohli váš e-shop propojit se Smartsuppem, musíte si nejprve založit účet.
- Po registraci se spustí nápověda Smartsuppu, která vás provede celým nastavením krůček po krůčku. Stačí tedy postupovat podle nápovědy.
- Nejprve vyplňte jméno, které se bude v chatu zobrazovat a zvolte jazyk chatu.
- Následně si vyberte způsob, jakým oslovíte své návštěvníky.
- V další fázi můžete přidat také nejčastější dotazy vašich zákazníků a předpřipravit si odpovědi na tyto dotazy.
- Poté vyplníte krátký dotazník, kde uvedete pár informací o vaší firmě, URL e-shopu nebo vaše cíle se Smartsuppem.
- Ve čtvrtém kroku s názvem Instalace vyberte z nabídky: Vložte Smartsupp chat klíč a tento klíč zkopírujte.
- V obrázku níže vidíte pouze ukázkový klíč.
Nastavení v administraci FastCentriku
- Zkopírovaný kód vložte do administrace: Nastavení - Aplikace 3. stran - Sociální sítě a komunikační nástroje - Smartsupp. Nezapomeňte toto nastavení uložit.
Pokud již máte účet Smartsupp
- V případě, že máte Smartsupp účet založený již delší dobu, stačí přejít do záložky Nastavení.
- V Nastavení kliknete na Chat box - Instalace a rozkliknete nabídku zvanou Vložte Smartsupp chat klíč.
- Klíč zkopírujete a vložíte do administrace FastCentriku: Nastavení - Aplikace 3 . stran - Sociální sítě a komunikační nástroje - Smartsupp. Nastavení uložte.
A máte hotovo!
- Jakmile provedete veškeré nastavení, můžete si v administraci Smartsuppu spravovat vzhled chat boxu, jeho umístění, zprávy s návštěvníky vašeho e-shopu, video nahrávky jejich brouzdání po internetu nebo si připojit Facebookovou stránku a komunikovat tak se zákazníky z jednoho místa.
- Pro analýzu chování návštěvníků doporučujeme e-shop propojit i s dalším nástrojem, kterým je Smartlook. Díky Smartlooku uvidíte, které stránky návštěvníci navštěvují nejčastěji, z kterých stránek odchází nebo které prvky vašeho webu jsou stěžejní.