Po spuštění e-shopu je definován jeden ceník, označovaný jako „Základní ceník“. Základnímu ceníku lze přiřadit slevy či zakázat aplikování slev.
V případě, že u ceníku
zatrhnete pole „Neaplikovat další slevy“, zobrazí se na detailu produktu v záložce Ceny
ceník se zvolenou slevou, která byla zadaná přímo v ceníku.
Ceníky se nacházejí v sekci
Marketing/Ceníky.
Základnímu ceníku
nelze nastavit platnost a dobu zobrazení na webu.
Cena, ze které se vypočítávají všechny ceny pro vámi zadané ceníky, je
„Základní cena (prodejní)“, která se nachází na detailu produktu v záložce Ceny.
Jako provozovatel shopu máte možnost vytvořit další ceníky. Sleva u ceníku může být záporná, tedy např. u ceníku se slevou - 20 % bude připočítávána k ceně zboží 20 % marže.
Pokud není u zboží na kartě produktu pro daný ceník nastavena individuální cena zboží, výsledná cena pro dané zboží a ceník se získá aplikováním slevy daného ceníku (např. 10% sleva na ceník „Registrovaní“) na cenu zboží zapsanou v poli „Základní cena (prodejní)“.
Pokud je u zboží pro daný ceník uvedena konkrétní individuální cena, do dalšího procesu cenotvorby vstupuje tato uložená cena, sleva ceníku není aplikována. Vždy se zohledňuje minimální prodejní cena.
Další možností ceníku je nastavení „Neaplikovat další slevy“ (nastavuje se na detailu ceníku), tato volba nastavení zaručí, že na zboží bude aplikována pouze sleva na ceník bez dalších slev. Výjimkou jsou slevy, které se neaplikují na zboží, ale teprve v košíku, např. sleva objemová nebo sleva množstevní.
V záložce Ceny na detailu produktu je takový to ceník označen červenou informací „Jsou aplikovány pouze slevy na ceník“.
Pokud existuje v systému více ceníků, může provozovatel shopu zvolit, který ceník je přiřazován nepřihlášeným návštěvníkům a který ceník je přiřazován přihlášeným návštěvníkům.
Ceníky jsou přiřazované dynamicky, tedy vždy se aplikují na všechny registrované zákazníky (nově registrované i registrované v minulosti). Neregistrovaným návštěvníkům e-shopu je přiřazován ceník označen jako „Výchozí pro neregistrované“. Registrovaným návštěvníků e-shopu je přiřazován ceník označen jako „Výchozí pro registrované“.
Jedinou výjimkou u dynamicky přiřazovaných ceníků pro registrované je možnost na kartě zákazníka, konkrétnímu zákazníkovi přiřadit konkrétní ceník.
Ceník přiřadíte tak, že v sekci Zákazníci – detail zákazníka, vyberete vydefinovaný ceník.
SWIFT Platba
Chcete-li využít SWIFT pro vaše platby, jednoduše se přesuňte do sekce Nastavení/Platba na naší platformě. Zde si vyberte platbu, pro kterou chcete SWIFT použít, a do nově přidaného pole pod údaji IBAN zadejte SWIFT kód vaší banky.