ChatGo představuje nadstavbu nad Messenger chatem, která vám umožní různá nastavení chatu pro jednotlivé podsekce webu, automatické oslovení zákazníka, nastavení chatu ve více jazycích nebo rychlé odkazy v menu chatu.
Nastavení ChatGo
- Nejprve je potřeba vytvořit si účet na ChatGo.
- K tomu, abyste mohli nástroj ChatGo přidat na váš e-shop je dále nutné mít veřejně publikovanou firemní stránku na Facebooku, kterou připojíte k chatu.
- Následně se vám otevře administrace ChatGo. Přejděte do Nastavení a zkopírujte si ID vaší facebookové stránky.
Nastavení nástroje ChatGo v administraci FastCentriku
- Pokud máte zkopírované ID, přejděte do administrace FastCentriku: Nastavení - Aplikace 3. stran - Sociální sítě a komunikační nástroje - ChatGo a zde vložte vaše ID.
Nastavení však ještě není u konce
- Dalším velmi důležitým krokem je přejít zpět do administrace ChatGo a v sekci zvané Přidat na web vložit domény, popřípadě i subdomény, pro které se může chat zobrazovat. Jakmile přidáte domény, klikněte na Povolit doménu. Také nezapomeňte kliknout na tlačítko Publikovat, které se nachází vpravo nahoře.
- Vzhled chatu, uvítací zprávy i automatické odpovědi si můžete upravit dle libosti v administraci ChatGo v sekci Nastavení chatu.
Máte hotovo!
- Gratulujeme, vaše nastavení bylo zdárně dokončeno. Nyní můžete začít využívat ChatGo pro komunikaci s návštěvníky e-shopu.