Google Ads vám pomůže oslovit nové zákazníky pomocí vaší cíleně zobrazované grafické nebo textové reklamy v obsahové síti. Jedná se o klasické
PPC kampaně, takže platíte pouze za reálná kliknutí na vaši reklamu. Pokud si systém propojíte správně, bude váš e-shop informace o
objednávkách a
registracích posílat do Google Ads automaticky.
Jak si nastavit Google Ads?
- Nejdříve si vytvořte Google Ads účet.
- Pro správné fungování této služby, včetně měření konverzí, je nezbytné zadat v administraci vašeho e-shopu dvě konverzní hodnoty: google_conversion_id a google_conversion_label.
- Tyto hodnoty získáte z javascriptového kódu, který získáte po kliknutí na tlačítko Konverze v Ads sekci Nástroje > Počet konverzí.
- Z konverzního kódu vytáhnete tyto hodnoty: var google_conversion_id = 1234567890 a var google_conversion_id = “xxx1XXx1xXXX123X1xX“
- Hodnoty vložíte v administraci do polí na konci této cesty: Nastavení/Aplikace 3. stran/PPC systémy/Google Ads
Více informací vám poskytne
Google nápověda.