Doplňkové služby

Založili jste si právě e-shop a potřebujete s něčím pomoci? Anebo už podnikáte online delší dobu a chcete něco vylepšit, či zkusit jinak? Využijte naši pomoc.

BALÍČEK RYCHLÝ START

Připravit e-shop před spuštěním do ostrého provozu není vůbec jednoduché a novému e-shopaři může nějakou dobu trvat, než se zorientuje.

Nechte si v začátcích poradit od profesionálů, aby vám e-shop co nejdříve fungoval a začal vám vydělávat.
Rádi vám pomůžeme s nastavením e-shopu i s mnoha dalšími drobnostmi, se kterými si nevíte rady nebo na ně prostě nemáte čas.

S čím vším vám pomůžeme v rámci základního nastavení?

  • Nastavení DNS záznamů (vztahuje se na doménu a e-maily)                                                                                 

  • Zřízení doménového e-mailu s neomezeným počtem aliasů včetně nastavení (základní kapacita 2GB)                                                                               

  • Nastavení úvodní stránky (základní CSS úpravy a úpravy patičky – vše do 1 hodiny práce)                            

  • Nastavení skladového hospodářství a skladových dostupností                                                                      

  • Nastavení doprav (Česká pošta / Slovenská pošta, DPD, GLS, WEDO, Osobní odběr, PPL) 

  • Nastavení plateb (vč. nastavení platební brány)

  • Nastavení cenotvorby                                                                                                                                                             

  • Nastavení objednávkového procesu                                                                                                                                  

  • Údaje o e-shopu                                                                                                                       

Aplikace třetích stran dle vašeho výběru: 

  •  Propojení se nástroji třetích stran - vybrané doplňky z oblasti podpory prodeje, mailingové a komunikační nástroje

  • Ověření stránek pomocí Google Search Console

  • Nastavení SMS brány                                                                                                                                                             

Cena balíčku

9 999 Kč bez DPH

Poptat službu

SLUŽBA PODPORA+ 

Nechte si zvelebit váš e-shop našimi specialisty! Každý měsíc se budou v rámci desetihodinového pracovního fondu věnovat vašim individuálním požadavkům.

Mimo jiné vám služba Podpora+ zajistí další nadstandardní výhodu, kterou je prioritní odbavení vašich telefonických dotazů a přání skrze Helpdesk.

Balíček obsahuje:

  • Individuální úpravy na e-shopu v rozsahu 10 hodin měsíčně:
    • úprava šablon (v jazycích CSS a Java Script),
    • tvorba bannerů,
    • úpravy XSLT šablon pro Pohodu,
    • zásahy do administrace – správa produktů a kategorií (nezahrnuje SEO a PPC), úpravy napojených XML feedů, tvorba XML feedů na míru.
  • Prioritní odbavení ticketů a hovorů (v pracovní dny mezi 9-16:00)

Cena služby

4 999 Kč bez DPH měsíčně

Poptat službu

SMS zprávy pro vaše zákazníky

Informujte své zákazníky prostřednictvím SMS brány. Posílejte jim textovky, díky kterým budou mít dokonalý přehled o tom, co se zrovna děje s jejich objednávkou.

Výhodou SMS zpráv je jistota doručení, protože SMS na rozdíl od e-mailů nekončí ve spamu. Dále se open-rate pohybuje okolo 95 %, takže si notifikace přečte opravdu téměř každý zákazník. Zautomatizováním odesílky informací o stavu objednávek navíc ušetříte spoustu času a mzdové náklady pracovníků.

Pokud budete chtít, můžete si k SMS navíc pořídit také textový identifikátor, díky kterému si lehce nastavíte název, který se bude zobrazovat v poli odesílatele. Místo nic neříkajícího, běžně se zobrazujícího, čísla si tak do pole dosadíte přímo název vašeho e-shopu.

Ceník SMS 

T-mobile / O2 / Vodafone (s doručenkou) 0,9 Kč
Slovensko 1,1 Kč
Pevná linka 5 Kč
Textový identifikátor 800 Kč/měsíc

Grafické úpravy na míru

V B2C segmentu funguje vzhled e-shopu jako háček na ryby. Pokud se zákazník nechytí hned, většinou odchází okamžitě jinam. Proto je třeba klást velký důraz právě na grafiku. To platí zejména v případě krabicových e-shopů, které si občas bývají podobné jako vejce vejci.

Pokud chcete skutečně perfektní výsledek, rozhodně vyzkoušejte individuální grafiku. Váš e-shop získá osobitou, jedinečnou tvář a dokonale se odlišíte od konkurence.

Standardní balíček grafických prací obsahuje:

  • Tvorba grafického návrhu na základě vyplněných dat
  • Příprava bannerů pro danou grafickou šablonu
  • Asistence a konzultace grafika při návrhu
  • Zpracování grafiky do šablony na elektronický obchod včetně responzivní verze

Cena služby

od 35 000 Kč bez DPH

Částka se odvíjí dle náročnosti požadavků.

Poptat službu

Rychlé nadstavby šablon

Dalším způsobem, jak vylepšit váš e-shop po grafické stránce, je výběr z upravených šablon. Grafickou šablonu máte již v základu e-shopu. Ta bude sloužit jako základní stavební kámen, na který přidáme individuální nástavbu vycházející z vašich specifických požadavků.

Základem tohoto balíčku je úprava, která je již předpřipravená. Zvolíte si tedy variantu šablony a následně vám naše podpora šablonu rozšíří okamžitě a bez čekání.

Další dodatečné úpravy šablony zůstávají stále odemčené a můžete šablonu upravovat z vaší strany, nebo o úpravu požádat naši zákaznickou podporu.

Cena za nadstavbovou šablonu: 3 500 Kč bez DPH

 

Pokud si s grafikou stále nejste jistí, můžete se inspirovat e-shopy, které invidiuální grafiku nasazenou mají. 

 

Úprava grafických prvků

Chcete osvěžit vzhled svého e-shopu a dodat mu nový nádech? S našimi službami úprav grafických prvků můžete vylepšit jen ty části, které potřebujete. Navrhneme a zrealizujeme změny podle vašich představ.

Balíček obsahuje:

  • Úprava zápatí, záhlaví - modernizace záhlaví a zápatí pro lepší orientaci zákazníků.
  • Bannery - vytvoření atraktivních bannerů, které přitáhnou pozornost.
  • Sleva dne, USP - Zvýraznění aktuálních slev a unikátních prodejních bodů (USP).
  • Ikonky - Design nových ikonek pro lepší vizuální komunikaci.
  • Úprava příznaků - personalizace štítků a příznaků produktů.
  • Přejmenování systémových sekcí 
  • Úprava obsahových stránek 
  • Menu - optimalizace navigačního menu pro snadnější pohyb po e-shopu.
  • Recenze e-shopu 

Cena služby

od 700 Kč bez DPH

Částka se odvíjí dle náročnosti požadavků.

Poptat službu

Další nastavení e-shopu

Netrapte se složitým nastavováním a úpravou jednotlivých služeb. Ušetřete čas a energii tím, že tuto práci svěříte nám. My se postaráme o veškeré technické detaily, zatímco vy se můžete plně věnovat strategickým aktivitám, které skutečně zvyšují váš zisk. 

S ČÍM VŠÍM VÁM POMŮŽEME

  • SSL certifikáty. Pro zvýšení zabezpečení vašeho e-shopu se implementují tzv. SSL certifikáty. Tyto SSL certifkáty zabezpečí data, které váš zákazník na e-shopu vyplňuje do formulářů. Například osobní informace v objednávce. Mnoho prohlížečů již SSL certifikáty vyžaduje a bez nich stránky nezobrazí. Napište nám a vyberte si z nabídky certifikátu zdarma a nebo z portfolia lépe zabezpečených placených certifikátů.
  • Naplnění e-shopu produkty a kategoriemi. Nestíháte v začátku naplnit váš e-shop? Objednávky se hromadí a vy musíte co nejdříve doplnit sortiment o nové položky? Nebojte, s plněním dat vám rádi pomůžeme.
  • Implementace ERP systémů Pohoda. V případě, že využíváte ERP Pohoda, jsme schopni vám pomoci s jejich implementací do e-shopového systému. Nasazení nového ERP má mnoho zákoutí, ve kterých se dá snadno ztratit a hrozí i ztráta dat na e-shopu. Rádi s vámi jednotlivé body projdeme a co nebude jasné, vyjasníme nebo nastavíme za vás.
  • Aktivace SMS notifikací pro zákazníky. SMS zpráva je pro vašeho zákazníka jedním z bodů jistoty a komfortu. Dejte zákazníkovi vědět, že si vybral správný e-shop s velkým rozsahem služeb a informujte jej o vyřízení jeho objednávky.
 
 

Poptat některou ze služeb

FastCENTRIK

Připravujeme Demo