Vytvoření nové objednávky

SPRAVUJTE SVÉ OBJEDNÁVKY, NAUČTE SE JAK SE MĚNÍ JEJICH STAVY, JAK VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU ZA ZÁKAZNÍKA NEBO JAK OBJEDNÁVKY HROMADNĚ MĚNIT A USNADNIT SI TAK PRÁCI.
 
Položka objednávky v levém menu slouží k evidenci a administraci objednávek zákazníků e-shopu a vystavených dokladů. Objednávky umožňují přehlednou administraci a kompletní správu objednávek od jejich přijetí, až po vyřízení. Modul doklady, jak již z názvu vyplývá, eviduje veškeré vystavené dokumenty z administrace objednávek. Objednávky naleznete v levém menu administrace.
 

 

Novou objednávku vytvoříte pomocí zeleného tlačítka ,,Vytvořit novou objednávku”.
Objednávku můžete vytvořit za anonymního zákazníka, tzn. že u zákazníka nebudete vyplňovat osobní údaje. Pro takového zákazníka je automatiky přednastaveno místo dopravy osobní odběr. Zákazníkovi můžete nastavit také slevový kupón či jinou slevu, Povinné pole jsou však produkt, který zákazník nakupuje a vybrání platby. Poté můžete objednávku dokončit zeleným tlačítkem ,,Dokončit objednávku” a poté se vám zobrazí toto okno. Můžete si tedy vytisknout doklad, objednávku nebo ji zaslat na e-mail.


 
Objednávku však můžete vytvořit nejen pro anonymního zákazníka, ale také pro zákazníka, který u vás je již zaregistrovaný. V tomto případě jej vyberete ze seznamu registrovaných zákazníků.
 

 
Pokud se zákazník teprve chce zaregistrovat s první objednávkou, vyplníte jeho údaje.
 

 
Po uložení údajů pokračujete v objednávce tak jako při anonymním zákazníkovi.
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo