NEVÍTE SI S NĚČÍM RADY A POTŘEBUJETE PORADIT? ZALOŽTE SI TICKET DO HELPDESKU A ZÁKAZNICKÁ PODPORA SE S VÁMI SPOJÍ
Přihlášení do systému Helpdesk
Systém Helpdesk je zákaznický portál určený k zadávání požadavků a dotazů ve formě ticketu na zákaznickou podporu. Pokud používáte demo, přístupy do Helpdesku nemáte vytvořeny a je potřeba vše řešit na naší bezplatné infolince
Pokud jste si již objednali FastCentrik, v e-mailu s přístupy naleznete také přihlašovací údaje do Helpdesku.
Po kliknutí na adresu: https://helpdesk.netdirect.cz se Vám zobrazí přihlášení do HelpDesku. Zde vyplníte své údaje z e-mailu a přihlásíte se.
Po přihlášení do Helpdesku se můžete přihlásit do nového prostředí, které pro Vás bude jistě příjemnější. Není to však podmínkou.
Nahoře v menu si vytvoříte nový ticket, který se poté propíše zákaznické podpoře do systému Helpdesk.
Jako předmět ve zkratce popište svůj požadavek, např. Jak založit produkt. Dále si vyberte, zda se jedná o chybu, nebo potřebujete pomoct s konzultací. Prioritu volte podle svého uvážení, avšak běžná by měli být obecně konzultace, vážné, pokud vám nefunguje nějaká funkce a kritické, pokud vám např. nefunguje e-shop nebo se vám špatně zobrazuje grafika na e-shopu. Zákaznická podpora může prioritu vašeho ticketu také změnit.
Pokud máte u nás založeno více projektů, je důležité jej vybrat, tak samo je důležité vybrat, kdo tento problém řeší. Pokud máte více uživatelů, kteří se o e-shop starají, můžete si je v Helpdesku přidat. Jen tak se rychleji naše zákaznická podpora spojí s tím, kdo situaci řeší.
Do ticketu můžete vkládat také soubory, například screeny z daného problému. Ticket poté odešlete zeleným tlačítkem Vytvořit ticket.
Nového uživatele přidáte v hlavním menu Helpdesku pomocí Uživatelé/Nový uživatel.
Přehled vašich ticketů naleznete v Helpdesku pod záložkou Tickety. Tickety také můžete hodnotit podle toho, jak jste byli spokojeni.