VÁŠ ZÁKAZNÍK – VÁŠ PÁN. VEĎTE SI O REGISTROVANÝCH ZÁKAZNÍCÍCH ZÁZNAMY POMOCÍ PŘEHLEDNÝCH ZÁKAZNICKÝCH KARET. ZŮSTANETE TAK STÁLE V OBRAZE.
Zákazníky naleznete v levém menu označeném Zákazníci. Pomocí toho modulu lze jednoduše pracovat s údaji registrovaných zákazníků e-shopu.
Pro rychlejší práci využijte jednat fulltextové vyhledávání zákazníka a také filtry, které si můžete uložit do záložek. Stačí kliknout na „Zobrazit pokročilé vyhledávání“ a nadefinovat si, dle čeho se filtr má řídit: Telefonní číslo, IČ, DIČ, Vytvořen od/do, Zakázán, Newsletter, Způsob platby, Způsob dopravy, Ceník, Stav objednávky.
Ve fulltextovém vyhledávání můžete vyhledat zákazníka podle jména, příjmení, názvu firmy, ulice, města, poštovního směrovacího čísla, e-mailu a kódu.
V přehledu všech zákazníků máte uvedené základní údaje registrovaného zákazníka a adresu, počet objednávek a informaci o tom, kdy byla tímto zákazníkem vytvořená poslední objednávka. S pomocí funkce „Upravit sloupce“ si tuto tabulku můžete rozšířit o další sloupce.
V přehledu všech zákazníků můžete zákazníky označovat a provádět u nich hromadné akce – mazání, povolit/zakázat, zakázat odebírání novinek, přiřadit dopravu, platbu a ceník.
U jednotlivých zákazníků se zobrazují dva typy informačních ikonek:
- značí, že u tohoto zákazníka mám uloženou poznámku,
- označuje, že zákazník má faktury po splatnosti.
Po najetí myší na ikonky, se zobrazí buď text poznámky, nebo informace, kolik faktur je po splatnosti.