Vlastní stavy objednávek

Vlastní stavy objednávek 
Pokud pro vás aktuální stavy objednávek nejsou dostačující, neodpovídají vašim představám a požadavkům, nebo byste si to zkrátka představovali jinak, můžete využít funkce Vlastní stavy objednávek.

S touto novou vychytávkou si můžete vytvářet a editovat stavy objednávek jak se vám zlíbí a to přímo v administraci vašeho e-hopu.

Práce s objednávkami je přitom stále stejná. Rozdíl je pouze v tom, že si můžete vytvořit jakýkoliv stav objednávky. Ten se vá poté bude propisovat jak do objednávek, tak do e-mailu, které jsou při změně stavu odesílány zákazníkům.

Ve výpisu vidíte v přehledu, jaké vlastní stavy máte již vytvořeny. Nový vlastní stav vytvoříte klikem na Nový stav. Zde zobrazeno jednoduché editační okno, ve kterém si snadno nastavíte nový stav, který u objednávek chcete využívat.

Mezi povinné údaje v záložce Základní, bez kterých to nepůjde, patří Název a Kód. Zde je důležité vybrat dobře především Název stavu, protože tento stav se pak propisuje nejen do objednávek, ale také do e-mailů, které odchází k vašim zákazníkům.

Pro snadné odlišení a orientaci v seznamu objednávek si zde můžete zvolit také Barvu textu, kterou chcete pro daný stav využít.

Zatržením položky „Změnit stav položek v objednávce“ docílíte toho, že pokud přepnete hlavičku objednávky na tento stav, automaticky se přepnou tímto stavem i všechny jednotlivé položky v objednávce. Jediné co nelze automaticky měnit jsou ty položky, které mají stav „stornováno“.

Pokud však poté budete měnit stavy jednotlivých položek, celkový stav zůstane stejný. Tato vlastnost odlišuje Vlastní stavy objednávek od těch předdefinovaných (např. Vyřizuje se, Nevyřízená, atd.), u kterých se Stav objednávky při přepnutí stavu položek změní. 

U těch vytvořených funguje automatické propisování stavu pouze v jednom směru – stav objednávky se propíše do stavu jednotlivých položek.

Vlastní stav objednávky můžete kdykoliv smazat (oproti systémovým stavům) a to pouze v případě, pokud není dříve použitý u některé z objednávek.




V části Marketing/ Šablony zpráv poté naleznete k vlastnímu stavu objednávky také odpovídající šablonu s názvem Objednávka - změna vlastního stavu.

Bez ohledu na počet vlastních stavů máte k dispozici pouze jednu šablonu. Šablonu si můžete libovolně upravovat a to stejným způsobem, jako všechny ostatní.

Pokud v samotné objednávce poté přepnete objednávku na daný Vlastní stav, odejde po potvrzení Vašemu zákazníkovi e-mail se změnou tohoto stavu

 Na záložce Heureka je možno Vlastní stavy objednávky navázat na stav objednávky podporovaný službou Heureka košík.
Posun nahoru
Posun dolů
FastCENTRIK

Připravujeme Demo