Remarketing patří mezi
PPC reklamy a cílí pouze na ty uživatele, kteří sice váš e-shop navštívili, ale nic si nekoupili, ani se nezaregistrovali. Tuto formu reklamy nabízí služba Google, ale remarketing jako takový funguje na jakékoli stránce v obsahové síti.
Jak si nastavit Google Remarketing?
- K nastavení remarketingových kampaní potřebujete totožný konverzní kód jako při nastavování samotného Google AdWords.
- Z javascriptového kódu vás zajímá tato hodnota: var google_conversion_id = 1234567890
- ID pak vložíte do pole v administraci vašeho e-shopu.
- Cesta k tomuto políčku vede tudy: Nastavení/Aplikace 3. stran/PPC - Remarketing/Google Remarketing
- Pokud máte zájem i o dynamický remarketing, zatrhněte pole s označením Dynamický remarketing.
- Dynamický remarketing umí v rámci kampaně nabízet vašim zákazníkům produkty podobné těm, kteří si návštěvníci ve vašem e-shopu už prohlíželi.