PayU
- Nejprve se zaregistrujte do služby PayU. Poté vás kontaktuje zástupce PayU a sepíše s vámi vše potřebné.
- V administraci PayU najdete údaje, které je potřeba zadat do nastavovacího formuláře ve vašem e-shopu. Jde o tyto údaje:
1. POS ID = unikátní číslo obchodníka v systému platební brány
2. Autorizační klíč POS
3. První klíč MD5 = heslo pro zakodování odchozích zpráv
4. Druhý klíč MD5 = heslo pro rozkódování příchozích zpráv
- Nastavovací formulář najdete na této cestě: Nastavení/Aplikace 3. stran/Platební brány/PayU
POZOR: Při zakládání účtu na PayU je třeba zvolit
typ Classic API, nikoli
REST API
- V tomto formuláři si dále vyplníte Krátký popis transakce (max. 50 znaků, jinak bude zkrácen), Potvrzující text o přijetí nebo zamítnutí platby a Chybovou hlášku při chybné komunikaci.
- Aby brána dobře fungovala, je nutné spárovat ji se způsobem platby v části Nastavení/Platby.
- Administrace PayU disponuje polem Kontrolovat správnost SIGu. Pro správné fungování brány není zatržení tohoto pole podstatné.
Nejdůležitější je vyplnit URL adresy. Název a popis POS jsou určeny víceméně pro vaši lepší orientaci v případě, že provozujete více internetových obchodů nebo platebních míst.
Do pole "Chybná návratová adresa" zadejte název vaší domény + /paymentsystems/failresult/payu?transId=%transId%&posid=%posId%&payType=%payType%&sessionId=%sessionId%&amountPS=%amountPS%&amountCS=%amountCS%&orderId=%orderId%&error=%error%
Do pole "Správná návratová adresa" vyplňte název vaší domény + /paymentsystems/okresult/payu?transId=%transId%&posid=%posId%&payType=%payType%&sessionId=%sessionId%&amountPS=%amountPS%&amountCS=%amountCS%&orderId=%orderId%&error=%error%
Nakonec do kolonky "Adresa pro oznámení" napište název vaší domény + /paymentsystems/status/payu
Kódování nastavte na UTF-8
Zprovoznění PayU do ostrého provozu
- Až si vše otestujete, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu prostřednictvím Helpdesku o přepnutí platební brány do ostrého provozu.
- Poté kontaktujte rovněž podporu PayU pro přepnutí platební brány do produkční verze.
- Pak už budete postupovat naprosto stejně jako při testování, které jste provedli výše.
- Pokud byste měli s čímkoli potíže, nebo si nevěděli rady, kontaktujte naši zákaznickou podporu, nebo si vyplňte ticket do helpdesku.