Samoobsluha pro vratky a reklamace. Retino zákazníka nenutí tisknout a zajistí moderní a efektivní zahájení zpětného procesu. Pomůžeme řešit vratky a reklamace rychleji než kdy dřív a na jednom místě v přehledné administraci. V doplňku vidíte všechny aktuálně otevřené případy, objednané dopravy, termíny, historii zákazníků, statistiky vracení a mnoho dalšího.
Co doplněk nabízí?
- Ušetřit 75 % vašeho času stráveného řešením vratek a reklamací
- Automatizovat komunikaci, vytváření protokolů nebo refundace
- Zavést dokonalý pořádek evidencí stavů a hlídáním termínů
- Vyřešit zpětnou dopravu v samoobsluze pro zákazníky
- Přes API nebo webhooky automatizovat vytváření dobropisů
- Kontrolovat statistiky vracení a zákaznickou spokojenost
- Rychlé spuštění bez složité integrace!
- Získat nejlepší podporu pro vaše zpětné procesy ❤️
Jak modul zprovoznit?
Propojení doplňku s FastCentrikem je velmi jednoduché:
1./ Založte si účet na
Retino.cz a přihlaste se.
2./ Kontaktujte zákaznickou podporu Retina a zašlete jim váš XML feed objednávek, který najdete v sekci:
Administrace FastCentriku / Nastavení / Aplikace 3. stran / Podpora prodeje –
Retino
3./ V administraci Retina si můžete mezitím upravit přednastavené případy (vratky nebo reklamace) nebo si vytvořit zcela nové.
Integrace případu do e-shopu
Pro názornou ukázku jsme si vybrali případ „Reklamace”:
Administrace Retino / Nastavení / Případy / Nastavení –
Reklamace
Každý případ má svou záložku s názvem „Integrace”.
1./ Pro integraci do e-shopu si založte ve FastCentriku článek například s názvem „Reklamace”.
2./ Přejděte do části „Tělo článku” a klikněte na tlačítko „Zdroj”, které je v daném editoru textu.
3./ Zkopírujte si z administrace Retina script, který vám administrace vygeneruje.
4./ Script vložte do těla článku ve FastCentriku a uložte.
Článek následně můžete přidat do svých stránek jako položku horního menu v sekci
Administrace FastCentriku / Obsah / Menu –
Horní menu.