Sklik retargeting patří mezi remarketingové služby. Poskytuje možnost reklamy cílené na uživatele, kteří již stránky vašeho e-shopu navštívili a něco konkrétního si na nich prohlédli.
Nastavení funkce Sklik Retargeting
- Tuto funkci si nastavíte jednoduše jak v administraci vašeho Sklik účtu, tak v administraci e-shopu.
- V Sklik účtu použijte k nastavení tuto cestu: Nástroje/Retargeting/Zobrazit retargetingový kód
Příklad retargetingového kódu
• Vygenerovaný retargetingový kód – rtgId vložte do pole v administraci vašeho e-shopu tzv. Seznam retargeting ID.
• V e-shopu postupujte touto cestou: Nastavení/Aplikace 3. stran/PPC-Remarketing/Sklik Retargeting/Zobrazit nastavení
• Volitelně máte možnost aktivovat volbu Identifikovat uživatele na základě e-mailu. Po aktivaci této volby dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do Skliku, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.
Upozorňujeme, že aktivace této volby má i právní dopady a zasílání e-mailu do Skliku (tzn. třetí straně) je třeba uvést v informacích pro vaše zákazníky. Podrobnosti o této funkci, a kde a v jakém rozsahu je třeba zákazníky informovat, najdete v nápovědě Skliku.