Zpět na akademii FastCentrik

Inspirace

Učte se od nejlepších. Nechte se inspirovat příběhy zkušených e-shopařů, matadorů na poli e-commerce. Získáte nejen inspiraci pro vlastní podnikání, ale především konkrétní poznatky o fungování české e-commerce.

„Na FastCentriku si nejvíce ceníme kvalitní podpory,“ říká majitel e-shopu Ramala.cz

Blízký vztah ke sportu, hlavně cyklistice, motivoval Radka Mušku k založení e-shopu Ramala zaměřeného na prodej a servis kol, elektrokol a cyklistických doplňků. Za téměř 30 let fungování se může společnost Ramala pyšnit dlouholetými zkušenostmi s cyklistikou, díky čemuž se právem řadí mezi uznávané odborníky, kteří dokážou poradit se správným výběrem ve všech ohledech.

Vynalézavost, příběh a vytrvalost: O úspěšném e-shopu s Janem Soukupem

Prodejního potenciálu e-shopů si všímá čím dál více firem a podnikatelů. Jedním z nich je také Jan Soukup, hrdý majitel e-shopu Lenošíme a dlouhodobý klient FastCentriku, který úspěšně proplouvá konkurenčním prostředím e-commerce už přes 12 let. Společně s ním jsme připravili rozhovor o jeho podnikání, výhodách krabicového e-shopu a jeho profesionálním know-how.

Multijazyčnost e-shopu Manahu přinesla úspěch i nové zákazníky

Láska k pejskovi, která jí pomohla vybudovat úspěšný byznys. To je příběh paní Petry Manychové, která v roce 2017 založila e-shop Manahu s chovatelskými potřebami. Jeho oblíbenost na trhu majitelce přináší sice mnoho radosti, ale také administrativy spojené s objednávkami hned v několika jazycích. S tou jí naštěstí vypomáhá krabicové řešení FastCentrik, které podporuje multijazyčné verze e-shopů.

„FastCentrik je pro mne nejlepší poměr cena/výkon“ Miroslav Hrnčíř

„Od doby provozování eshopu se zvýšila průměrná výše objednávky o cca 300 %. To přičítám právě funkci doporučování zboží během procesu objednávky. Také poprvé sklízím pochvaly i za design e-shopu. Děje se tomu tak právě až od přechodu ke společnosti NetDirect.“ Miroslav Hrnčíř, majitel e-shopu Bazarové Hry. 

 

Case study: Jak jsme rozjeli marketing pro Podlahářství Řepa

Reklamy na sociálních sítích a PPC kampaně jsou klíčovou marketingovou složkou každé firmy. Koronavirová pandemie důležitost online prostředí ještě prohloubila, což přimělo firmu Podlahy Řepa s.r.o., aby přehodnotila svou prodejní strategii a více se zaměřila na online propagaci. Na pomoc si přizvala naše marketingové oddělení, které jí mělo pomoci odstranit nefungující kampaně. Jak to celé dopadlo?

Michal Klemens: "Láska k vaření již od malička"

Výborný kuchař, kterého spousta z vás jistě zná, lidem předkládá své umění nejen v podobě vaření nejrůznějších delikates, ale snaží se jim dodat i to nejlepší zboží a služby. To je také důvod, proč si u FastCentriku založil 7 úspěšných e-shopů.

Zákaznické recenze jsou alfa a omega, říká obchodní manažer e-shopu ALMA PNEU

Jednou z největších chloub obchodního manažera Tomáše Indráka je nepochybně e-shop ALMA PNEU se specializací na prodej finských pneumatik NOKIAN TYRES. Pro své podnikání si vybral FastCentrik.

„V online podnikání mi nejvíce pomohli naši zaměstnanci“, říká Jakub Krčmář z e-shopu odkulinare.cz

Jak ovlivňují vysoké ceny energií české výrobce, ale třeba také o tom, jak by mohla poctivým podnikatelům pomoci novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, jsme si povídali s Jakubem Krčmářem, provozovatelem e-shopu odkulinare.cz. S pokorou a vděčností nás upozorňuje na skutečnost, že bez loajálních zaměstnanců a spolupracovníků, by jeho online podnikání nikdy nemohlo být úspěšné. Jsme hrdí na to, že se jistou mírou na tomto úspěchu podílíme také my, protože e-shop odkulinare.cz je od počátku svého působení provozován právě na platformě FastCentrik. 

Jak vzniká e-shop: Rozhovor s majitelem e-shopu obchodnaradi.cz

Přinášíme vám další článek z pravidelné rubriky „Jak vzniká e-shop“. Tentokrát jsme si o začátcích podnikání a zakládání e-shopu na krabicovém řešení FastCentrik povídali s Pavlem Karlíčkem, majitelem e-shopu obchodnaradi.cz.

RSS
FastCENTRIK

Připravujeme Demo