Reklamy na sociálních sítích a PPC kampaně jsou klíčovou marketingovou složkou každé firmy. Koronavirová pandemie důležitost online prostředí ještě prohloubila, což přimělo firmu Podlahy Řepa s.r.o., aby přehodnotila svou prodejní strategii a více se zaměřila na online propagaci. Na pomoc si přizvala naše marketingové oddělení, které jí mělo pomoci odstranit nefungující kampaně. Jak to celé dopadlo?
Náš klient: Podlahářství Řepa s.r.o.
Podlahářství Řepa je česká firma s tradicí od roku 1998 provozující e-shop www.nejlevnejsipodlahy.cz. Specializuje se nejen na prodej podlahových krytin, interiérových dveří, schodů a koberců, ale do jejího portfolia patří také strojové čištění podlah nebo úprava koberců. Díky své široké nabídce a dlouholeté tradici je podlahářství Řepa jedním z nejoblíbenějších prodejců ve svém oboru.

Cíle spolupráce
- zvýšit povědomí o e-shopu,
- vylepšit pozici ve vyhledávání,
- zvýšit návštěvnosti facebookové stránky a e-shopu,
- vytvořit z Facebookové stránky komunikační a propagační kanál.
- snížit PNO
Řešení a výsledky
Přečtěte si celou případovou studii na webu NetDirect, kde se dozvíte, jak jsme postupovali, jaké změny jsme implementovali a uslyšíte názor klienta na spolupráci.
