Neplatíte za PPCéčka zbytečně moc? Dokážete vytvořit reklamu, která vám přivede zákazníky? Víte, jak placené příspěvky fungují ve vyhledávačích? Umíte si nastavit kampaň tak, aby vám přinášela peníze? A umíte takovou kampaň také vyhodnotit?
Pokud nechcete trávit spoustu času studiem PPC systémů a jejich zákonitostí, využijte služeb našich specialistů. Vyzkoušejte našeho správce PPC kampaní, nebo experta na statistiky v Google Analytics. Nechte si poradit a zvyšte výkon svého e-shopu.
Správce PPC kampaní
Správné nastavení PPC kampaní je pro provoz
e-shopu klíčové. Bez dobré placené reklamy vás zákazníci prostě nenajdou. Pokud nechcete trávit spoustu času studiem PPC systémů, najměte si našeho odborníka. Vyzná se v principech zobrazování PPC kampaní a umí vytvořit reklamu, která vám bude vydělávat.
V čem vám správce PPC kampaní může pomoci?
Sestaví efektivní kampaň v systémech AdWords i Sklik
- Upraví kampaň tak, aby obsahovala dostatečné množství vhodných klíčových slov.
- Zajistí vysokou relevanci mezi klíčovými slovy, reklamou a obsahem cílové stránky.
- Kampaň nasměruje na přehledné URL adresy s jasnou výzvou k akci. Dá si záležet na tom, aby URL adresy obsahovaly informace, které jsou pro oslovení zákazníka důležité.
- Nastaví finanční limity.
Spravuje a optimalizuje vytvořené kampaně
- Průběžně sleduje a optimalizuje všechny běžící kampaně tak, aby byly co nejvýkonnější.
- Aktivně pracuje s cenami prokliků.
- Upravuje již navržené inzeráty a přidává nové.
- Ruší klíčová slova, která nefungují, a nasazuje nová klíčová slova i slovní spojení.
- Optimalizuje kampaň tak, aby obsahovala jen taková klíčová slova a inzeráty, které se nejlépe promění v konverze.
Expert statistik v Google Analytics
K vyhodnocování všech marketingových aktivit, které měříte, slouží Google Analyticts (GA). Statistiky představují významný zdroj pro zhodnocení zpětné vazby.
S čím vám pomůže expert na GA?
- Založí GA účet a nastaví cíle ve vašem e-shopu. Cíl vede na stránku, na které očekáváme konverzi.
- Nastaví měřící kódy metrik, které chcete sledovat.
- Umí měřící kódy spravovat také pomocí Google Tag Manageru.
- Ví, co má v GA sledovat a analyzovat, a bude vám pravidelně posílat reporty s vyhodnocením.
Pokud chcete spolupracovat s naším správcem PPC kampaní, nebo s expertem ve statistikách GA, kontaktujte nás.