Kdo by měl rád otravné vyplňování registračních formulářů a generování nových a nových hesel. Přihlášeným uživatelům tyto kroky navíc odpadají a je jasné, že každý web, e-shop nebo obsahová platforma, která svým zákazníkům zjednoduší život, si také získá jejich přízeň.
Lidé si svá hesla ukládají
Podle průzkumu agentury STEM/MARK* si až pětina dotázaných ukládá přihlášení, aby si nemusela pamatovat, pod jakým loginem a heslem se na službu registrovala. Nadpoloviční většina lidí se snaží zůstávat trvale přihlášená, když má tu možnost. Alespoň na některých webech využívá možnost trvalého přihlášení většina respondentů (63 %). Jinými slovy, potenciální zákazníci jsou často odrazeni výzvou vyplnit registrační formulář a nemusí tak svůj nákup ani dokončit.
Zákazníci e-shopu uvítají zjednodušení
Řešením na správu více hesel a nutnost si je všechna pamatovat je trvalé přihlášení u důvěryhodného poskytovatele. Díky němu se člověk nemusí na mnoha jednotlivých internetových službách pokaždé registrovat, ale postačí pouze jedno přihlášení, například účtem na sociální síti nebo e-mailem. Autentizační údaje navíc postačí zadat u poskytovatele pouze jednou.
Zkuste Přihlášení přes Seznam
Řešení je přitom poměrně snadné a levné - svým zákazníkům nabídněte možnost jednotného přihlášení. Na e-shopové platformě FastCentrik lze využít pro registraci a přihlášení svých zákazníků kupříkladu Přihlášení přes Seznam. Stačí jeden klik a lidé se jednoduše zaregistrují a přihlásí na váš e-shop. Funguje jako jiná standardní přihlášení a těší se velké důvěře uživatelů.
*
Výzkum byl proveden v červenci 2022 na reprezentativním vzorku české internetové populace reprezentativní dle pohlaví, věku, vzdělání, kraje a velikosti místa bydliště. Dotázáno bylo 2508 respondentů. Data byla sesbírána na Českém národním panelu.