Přečtěte si návod, jak stáhnout všechny důležité dokumenty k EET krok za krokem.
- Při registraci postupujte v tomto pořadí:
- Žádost o autentizační údaje
- Registrace provozovny
- Stažení certifikátu
- Více se o jednotlivých krocích dozvíte zde.
1. Autentizační údaje
- O své autentizační údaje si zažádejte prostřednictvím daňového portálu.
- Zde vyberte možnost Elektronická evidence tržeb.
- V dalším kroku pak zvolte Žádost o autentizační údaje do EET.
- Dostanete se tak k vyplnění elektronického formuláře, kde je potřeba postupně vyplnit všechny 4 jeho části (Záhlaví, Poplatník, Zabezpečení a Závěr).
- Až budete mít všechny 4 části vyplněné, stačí formulář odeslat.
- Následně vám do vaší datové schránky přijdou autentizační údaje, kde si je jen prostě vyzvednete.
- Autentizační údaje potom využijte k přihlášení na Daňovém portále v sekci Správa údajů evidence tržeb, kde vše vyplníte do příslušných kolonek.
2. Certifikát k EET
- Certifikát k EET vygenerujete a stáhnete v aplikaci elektronické evidence tržeb po přihlášení do systému.
- Podrobný návod, kde a co je třeba vyplnit, najdete tady.
Znovu připomínáme, že certifikát je nutné stáhnout ihned a bezodkladně po jeho vytvoření. Vracet se k němu později už nepůjde.
Přečtěte si také: