FastCentrik obsahuje vše, co budete jako e-shopaři potřebovat. Projděte si přehled funkcí a porovnejte jednotlivé tarify mezi sebou. Usnadní vám to výběr vhodného cenového plánu.
Grafická šablona Scarlett byla vytvořena podle nejmodernějších trendů s důrazem na UX prvky a celkovou přehlednost. Hodí se pro jakýkoli sortiment zboží, díky propracované vizuální stránce však perfektně vynikne především v e-shopech, které se zaměřují na prodej módního a trendy zboží, oblečení, bot, doplňků, outdoorového a sportovního zboží apod. Náhled šablony
Šablona GASTRO původně vychází z originální šablony SuperBistro, avšak je speciálně přizpůsobena pro prodej potravin a rozvoz jídla. Z toho důvodu přijde vhod zejména prodejcům potravin, kavárnám, barům, restauracím, které chtějí své zákazníky oslovit od prvního okamžiku a zvýšit tím své šance na zisk. Náhled šablony
Přejít na doplňky
Glami je největší vyhledávač módy v ČR, která sdružuje více než 16 tis. značek a nabízí přes 1 mil. produktů z oblastí módy a oblečení.
Tlačítkem "To se mi líbí" označují vaši zákazníci produkty, které je na e-shopu zaujaly, a i s komentářem je mohou ihned postovat na svou facebookovou zeď.
Chcete, aby u vás zákazníci více nakupovali a prohlíželi si vaše stránky déle než doteď? Chcete zvýšit důvěryhodnost svého e-shopu? Oslovte je aktivními notifikacemi, které na vašich stránkách zobrazují reálné aktivity návštěvníků a zákazníků. Odbourejte strach z prvního nákupu a prodávejte více jednoduchým, ale efektivním způsobem.
Notifikuj je jednoduchá on-line aplikace, díky které na svém e-shopu zobrazíte notifikace s různými informacemi, například právě dokončené objednávky, množství lidí na stránkách nebo pozitivní recenze a hodnocení z Heuréky anebo Zboží.cz. Tyto zprávy ve zvoleném intervalu a kombinaci provází návštěvníky během výběru zboží a pomáhají jim s rozhodnutím, zda mají nakoupit právě u vás. S Notifikuj tak můžete ze stejné návštěvnosti získat o 7-18 % objednávek více. Váš zákazník tak bude mít dojem, že se na vašem e-shopu stále něco děje což vede k upevnění jeho důvěryhodnosti ve váš e-shop. Jak na nastavení
Samoobsluha pro vratky a reklamace. Retino zákazníka nenutí tisknout a zajistí moderní a efektivní zahájení zpětného procesu. Pomůžeme řešit vratky a reklamace rychleji než kdy dřív a na jednom místě v přehledné administraci. V doplňku vidíte všechny aktuálně otevřené případy, objednané dopravy, termíny, historii zákazníků, statistiky vracení a mnoho dalšího.
Služba pro velikostní tabulky k produktům. Pokud prodávate oblečení nebo obuv, můžete využít integraci velikostních tabulek díky kterým si zákazník vybere správnou velikost a vám se ušetří náklady a čas při případných vrácení zboží.
Abyste mohli nastavit propojení, je nutné mít zřízený účet SizeID for Business - https://sizeid.com/business. Po přihlášení na business.sizeid.com přidejte v sekci "Nastavení integrace" doménu Vašeho e-shopu.
Do polí v administraci e-shopu poté vložte Vaše Identity Key a API Secure Key, které najdete také ve zmíněné sekci SizeID for Business.
Pokud jsou vložené údaje správné, tak po uložení nastavení se zobrazí další možnost, a to Vzhled tlačítka. V rozhraní SizeID for Business v sekci SizeID Advisor si můžete vytvořit vlastní vzhled tlačítka SizeID tak, aby Vám zapadl do vzhledu vašeho e-shopu. Zde pak vyberte požadovaný vzhled.
Na straně SizeID je potřeba aktivovat velikostní tabulky, aby se nabízely v administraci. Po aktivaci můžete přiřadit tabulku na detailu produktu.
Nastavení na detailu produktu v administraci
V záložce Parametry je k dispozici Velikostní tabulka SizeID, kde přiřadíte velikostní tabulku, která odpovídá danému produktu. Pokud používáte varianty, tabulku nastavíte na master produktu. Ta je poté shodná pro všechny varianty produktu. Jak na nastavení
Chcete prodávat vaše zboží na MALL? S doplňkem Mall Marketplace můžete exportovat data na Mall a přijímat objednávky přímo z Mall.
Po úspěšné registraci na Mall Partner portálu si ve FastCentriku v sekci Nastavení – Aplikace 3. stran – Mall.cz nastavíte následující:
Doporučujeme vám založit si v administraci FastCentriku samostatné způsoby platby pro Mall Martketplace (například Mall Dobírka a Mall Ostatní – ty nastavíte standardně v sekcí Nastavení – Platby) a tyto platby si v rozbalovacím menu napárujete pro objednávky z Marketplace. Jak na nastavení
Nástroj Google Tag Manager (GTM) umožňuje vkládat měřící kódy prostřednictvím webového rozhraní GTM, díky čemuž odpadá nutnost zaměstnávat nasazováním měřících kódů programátory.
Pomocí GTM můžete vkládat např. tyto kódy (tagy): kód GA, e-commerce GA kód, remarketingové kódy, kódy nástrojů pro měření klikavosti, vlastní HTML kód, vlastní obrázky, různé další kódy. K ukládání jednotlivých měřících kódů (tagů) slouží tzv. kontejnery. V rámci jednoho účtu můžete spravovat více kontejnerů.
Technicky je kontejner javascriptový kód, který se do kódu webové stránky umísťuje hned za otevírací tag. Každý kontejner má své unikátní identifikační číslo (ID), které vložíte do nastavení v administraci. Každý kontejner má svůj vlastní javascriptový kód. Jeden kontejner lze použít na více webech, stejně tak jako na jednom webu lze použít více rozdílných kontejnerů. Jak na nastavení
Nástroj pro e-mail marketing a komunikaci se zákazníky. Můžete vytvářet personalizované e-mailové šablony, seznamy(segmentace) kontaktů, formuláře, automatické procesy, apod.
Chcete si založit vlastní dropshipping e-shop, ale bojíte se, jak vám to půjde? Dropshipping představuje nízkonákladovou alternativu internetového podnikání pro ty, kteří chtějí podnikat, ale nemají dostatečný kapitál nebo ideální podmínky pro rozjezd vlastního byznysu.
Dodavatel zboží v tomto případě funguje jako sklad a vy prostřednictvím svého dropshipping e-shopu nabízíte dodavatelovo zboží. Nenakupujete tak zbytečně do zásoby a platíte jen za to, co skutečně prodáte.
Elektronická evidence tržeb platí od 1. března 2017 a tato povinnost se týká všech internetových obchodů. E-shopy mají povinnost evidovat přijaté tržby s výjimkou tržeb plynoucích z platby kartou, převodem z účtu na účet a platby dobírkou.
Pokud máte obavy z toho, jak EET zvládnete, pak je můžete rovnou hodit za hlavu. FastCentrik je totiž na EET připraven. Navíc za vás hlídáme veškeré změny a všem legislativním podmínkám pružně přizpůsobujeme fungování e-shopů, abyste si nemuseli dělat starosti a vaše podnikání mohlo i nadále růst.
Aby evidence probíhala hladce, přečtěte si následující tutoriál.
GDPR (Obecné nařízení na ochranu osobních údajů) je nařízení orgánů Evropské unie, které zpřísnilo ke dni 25. 5. 2018 pravidla pro ochranu osobních údajů a nakládání s nimi ve prospěch uživatele.
GDPR řeší například to, kde osobní údaje získáváte, kde je shromažďujete, jak je chráníte, kdo všechno k nim má přístup, jestli máte souhlas s jejich zpracováním nebo jestli je neposkytujete třetím stranám. Smyslem nařízení je dát lidem větší kontrolu nad tím, co se s jejich osobními daty děje.
GDPR se proto týká všech internetových obchodů bez ohledu jejich velikost. S námi se však GDPR bát nemusíte! Vše jsme pro vás přichystali tak, aby bylo plnění nařízení co nejjednodušší a váš e-shop byl „GDPR ready”.
Otestujte naše administrační rozhraní a vyzkoušejte, jak se vám s ním pracuje. Online demo verzi spustíte na jeden klik bez nutnosti registrace. Demo si můžete prodloužit až na 30 dní ZDARMA.
Vyzkoušet DEMO
Připravujeme Demo
Omlouváme se, ale někde se stala chyba. Na nápravě pracujeme.