Nejznámější forma internetové reklamy. Má textovou, grafickou, nebo interaktivní podobu.

Banner

  • Banner je reklamní formát, který se na internetu využívá nejčastěji.
  • Jedná se o obdelník, nebo čtverec naplněný reklamním textem, grafikou, či interaktivními prvky.
  • Většina bannerů dodržuje ustálenou velikost formátu - nejoblíbenější je rozměr 468x60 px, často se používá také rozměr 125x125 px nebo ikonka o velikosti 88x31 px.
  • Na reklamní bannery se dá vypěstovat tzv. bannerová slepota. Většinu uživatelů totiž bannery obtěžují, a tak je podvědomě ignorují.
  • Existují různé blokátory bannerových reklam.
  • Kombinace bannerové slepoty a blokátorů bannerů způsobuje pokles úspěšnosti bannerových kampaní a nízky click rate.
  • Hojně se však stále využívají pro self-promo. Provozovatelé si umisťují bannery na vlastní stránky a propagují jimi novinky, akce apod.

 

 

FastCENTRIK

Připravujeme Demo