Zajímá vás, co nového se událo v našem vývoji? Tak to jste tady správně! Dozajista vás potěší úprava směřovaná k e-mailingovým nástrojům a další novinky.
Zajímá vás, co nového se událo v našem vývoji? Tak to jste tady správně! Dozajista vás potěší úprava směřovaná k e-mailingovým nástrojům a další novinky.
Nová funkce, které nic nestojí a potěší
Baví nás vymýšlet libůstky a přidávat zajímavé funkce, které vám zpříjemní život. Proto pravidelně implementujeme novinky na všech projektech zcela zdarma, a to v rámci aktualizačního balíčku. Tak se pojďme podívat, co přibylo minulý měsíc.
✅ Rozšíření tabulky odběratelů novinek
V sekci “Odběratelé novinek” proběhla rozsáhlá a dlouho požadovaná úprava. Rozšířili jsme tabulku o nová pole:
• Křestní jméno
• Příjmení
• Telefon
• Mobilní telefon
• Ulice
• Město
• PSČ
• Země
Synchronizace údajů probíhá v rámci
propojení s registrovaným zákazníkem, který odsouhlasil odběr novinek.
Pokud dojde ke změně informací v jeho uživatelském účtu (například změna adresy z důvodu přestěhování, změna kontaktního telefonu či e-mailu), úprava se propíše ihned po uložení.
Jsme schopni rozšířit databázi sbíraných údajů i pro neregistrované zákazníky, kteří mají v e-shopu vložený pouze e-mail k odběru novinek, ale to už v rámci individuálních úprav. Pokud máte zájem, kontaktujte nás prosím přes klientský portál HelpDesk.
Jak vám to pomůže?
Díky této úpravě můžete zasílat podrobnější informace o odběratelích novinek do e-mailových nástrojů SmartEmailing, Ecomail nebo Mailchimp. Rozšíření pro e-mailingové nástroje chystáme do nejbližšího aktualizačního balíčku, který vypustíme v březnu 2020.
Opravy a optimalizace
V reakci na vaši zpětnou vazbu k minulému článku (děkujeme za ni 😊) nově zařazujeme sekci oprav, abyste měli přehled o všem, co se ve FastCentriku suštne.
✅ Optimalizace termínu doručení
V určitých případech konfigurace kalendářních svátků, doby a dne dodání docházelo k nepřesným výpočtům konečného data, kdy bude zboží u zákazníka. Nastavili jsme novou optimalizaci výpočtu těchto termínů a nyní by se měly zobrazovat správně.
Termín doručení se sestavuje z hodnoty v poli „K expedici za dnů” u konkrétní skladové dostupnosti a z hodnoty v poli „Doba dodání” u konkrétní dopravy.
Hodnota „K expedici za dnů” je celkový počet dní do expedice (včetně víkendů a svátků).
Hodnota „Doba dodání” je čas potřebný na dopravu zboží.
Výsledný termín doručení je pak součtem hodnot ”K expedici za dnů” a "Doba dodání”, kdy doba dodání závisí i na dnech, ve kterých je možné přepravu realizovat. V potaz se berou tedy jen dny, kdy je možné zásilku doručit nebo předat.
Ukázkový příklad:
Zboží, které je možné odeslat ihned ve čtvrtek do termínu expedice pro daný den dopravce, s dobou doručení 2 dny, bude doručeno:
-> U dopravy s doručením každý den bude doručeno v sobotu i v případě, že se jedná o svátek.
-> U dopravy s doručením v pracovní dny bude doručeno v pondělí.
✅ Souhrn dalších vylepšení
• Mall – Datum doručení objednávky – Datum doručení objednávky a oprava přenosu stavů.
• Úprava stránky 404 pro multijazyčnost – Optimalizace chybové stránky 404 v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Chyba přesměrování – 404 stránka slovenské verze – Oprava chybové stránky 404 v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Úprava informace o povinnostech k EET – multijazyčnost – Optimalizace zobrazení informací k povinnostem v rámci EET v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Úprava pro nastavení poplatků – multijazyčnost – Optimalizace nastavení poplatků v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Úprava nastavení marketingových slev – multijazyčnost – Optimalizace marketingových nástrojů pro slevy v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Aktualizace meta title kategorií produktů – Při zadání SEO (meta title) do kategorií produktů neprobíhala včasná aktualizace do zdrojového kódu stránek. Toto jsme již vyladili a změna probíhá okamžitě.
• Kategorie produktů – přesun podkategorií na úroveň hlavní – Opravili jsme možnost zařadit podkategorii na úroveň kategorie hlavní. V nastavení zařazení kategorie postačí odebrat nastavené zařazení a kategorie bude automaticky nastavena na hlavní úroveň v kategorii produktů.
Také je možné nastavit zařazení přímo v nastavení pro zařazení kategorie na úroveň ”Kategorie produktů”.
To je pro dnešek vše. :) Přejeme skvělý březen, ať se vám daří!