Březen prověřil českou e-commerce v mnoha ohledech a bezpochyby se jednalo o nejnáročnější měsíc vůbec. Online retail se musel potýkat se striktními vládními opatřeními a zásadní změnou spotřebitelského chování. Byla to výzva i pro nás, organizačně zajistit hladký chod, zvyknout si na práci z domova a nadále poskytovat maximální podporu našim klientům. I přes všechna úskalí se nám podařilo do systému FastCentrik napasovat několik novinek, které vás jistě potěší. Pojďme se na ně společně podívat.
Březen prověřil českou e-commerce v mnoha ohledech a bezpochyby se jednalo o nejnáročnější měsíc vůbec. Online retail se musel potýkat se striktními vládními opatřeními a zásadní změnou spotřebitelského chování. Byla to výzva i pro nás, organizačně zajistit hladký chod, zvyknout si na práci z domova a nadále poskytovat maximální podporu našim klientům. I přes všechna úskalí se nám podařilo do systému FastCentrik napasovat několik novinek, které vás jistě potěší. Pojďme se na ně společně podívat.
Nové funkce, které nic nestojí a potěší
✅ Úprava CSS a JS souborů grafických šablon – časové razítko
K CSS a JS souborům grafických šablon jsme přidali časové razítko, které v případě úprav a změn v nastavení šablony vyvolá následnou aktualizaci i v prohlížečích zákazníků.
✅ Mall Marketplace – úprava přenosů informací o zákazníkovi
Upravili jsme import objednávek z Mall Marketplace. Nově se importované doplňující informace k zákazníkovi ukládají tak, aby je bylo možné následně přenést do navazujících ERP systémů.
✅ Google Analytics – Enhanced Ecommerce
V březnu jsme rozšířili modul Google Analytics o parametry pro rozšířené sledování (Enhanced Ecommerce) u produktů a objednávek. Nezahálejte a využijte plné síly tohoto vylepšení!
✅ Sklik – Nové měření konverzí
Od 25. 3. 2020 je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Je stabilnější a odolnější proti různým blokátorům měření. Po jeho nasazení byste měli mít přístup k daleko přesnějším datům, což může zapříčinit i rozdíl v jednotkách procent.
Se zástupci Skliku jsme se domluvili, že výměnu konverzního kódu provedeme za vás. Tudíž jsme modul pro Sklik aktualizovali a vy se nemusíte o nic starat.
Opravy a optimalizace
☝ Skrytí hromadného vyhledávání
V administraci jsme dočasně schovali hromadné vyhledávání v horní části administrace. Skrytí proběhlo z důvodu testování a zlepšování výkonu e-shopů. Vyhledávat však můžete i nadále v samostatných sekcích stejně jako tomu bylo i dříve. Děkujeme za pochopení.
Dále došlo k následujícím úpravám:
• Optimalizace nastavení Facebooku v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Optimalizace nastavení modulu Google Remarketing v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Optimalizace nastavení modulu Sklik Retargeting v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Optimalizace nastavení pro Menu a jeho URL odkazů v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Oprava přesměrování u stránky 404 v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Mall Marketplace – Optimalizace formátu času u termínu doručení zásilky
• Mall Marketplace – Oprava a chyby v přenosu ceny dopravy a platby u přijatých objednávek, pokud je na e-shopu v nastavení cenotvorby zvoleno zadávání cen “bez DPH”.
• Úprava nastavení věkové hranice v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti.
• Oprava chyby při duplikaci produktů a jejich souvisejících odkazů, které se do kopie produktu nepřenesly.