Provozujete e-shop na našem řešení FastCentrik 2.0, na kterém vám to celkem dobře šlape, a nevíte, proč byste měli přejít na FastCentrik Plus? Prostě proto, že Plusko je navrženo a vytvořeno tak, aby vám s provozem e-shopu pomáhalo, jak jen to jde. FastCentrik 2.0 je sice plnohodnotným a praktickým řešením pro pronájem e-shopu, pojede vám to na něm pořád skvěle, ale nač si ponechávat vůz ve standardní výbavě, když můžete mít v podstatě za stejné peníze spoustu funkcí a služeb navíc.
Co přesně vám tedy používání FastCentriku Plus přinese?
Zrychlí vaši práci v administraci
- Při správném ovládání vám plusková administrace ušetří mnoho času.
- Vybavili jsme ji pokročilým filtrováním a téměř všechny operace lze dělat hromadně.
- Upravili jsme editaci produktu tak, aby vkládání a úpravy zboží byly co nejefektivnější.
- Duplikace karet podobných produktů vás zbaví vkládání každého produktu zvlášť. Na duplikované kartě upravíte pouze to, co je na obou produktech odlišné, např. kód a název.
- Podobnou funkci plní také generátor variant. Jedním tlačítkem vygenerujete tolik variant, kolik si budete přát. Každou variantu produktu jen drobně upravíte.
- Produkty editujete nejen na detailu zboží, ale také rovnou ve výpisu zboží. Slouží k tomu tzv. rychlá editace.
- V editaci si zvolíte jen oblíbené položky, tj. takové, které u zboží vyplňujete. Těmi ostatními se při vkládání nemusíte zdržovat, jestliže je nepotřebujete.
Nemusíte už chodit do Google Analytics
- Jednou si statistiky nastavíte, propojíte s GA a jejich aktuální stav pohodlně sledujete přímo na dashboardu v administraci e-shopu.
- Do FastCentriku si můžete integrovat také Google Tag Manager.
Vyděláte víc díky novým marketingovým nástrojům
- FastCentrik Plus umí doporučovat podle toho, co si váš zákazník prohlíží. Po vložení položky do košíku nabídne zákazníkovi související zboží, anebo připomene nákup zapomenutý v košíku.
- Využít můžete i pop-up okno pro sběr e-mailů, a vytvořit si tak rozsáhlou databázi vašich zákazníků, které pak můžete obesílat mailingem.
Můžete svůj e-shop chránít SSL certifikátem
- FastCentrik Plus spolupracuje se SSL certifikátem. URL adresy začínající protokolem https:// budí u zákazníků vždy větší důvěru.
- SSL certifikát dobře střeží citlivá data vašich zákazníků.
Ušetříte čas při expedici balíků
- FastCentrik lze snadno propojit s Balíkobotem, nebo Uloženkou, což jsou služby, která za vás budou komunikovat s jednotlivými přepravci.
- Vše kolem dopravy a svozů budete pohodlně řídit z jednoho místa ve své administraci.
Zákazníci si váš e-shop pohodlně prohlédnou z mobilu i tabletu
- Váš e-shop bude plně responzivní, to znamená, že se obsah vašeho e-shopu velikostně přizpůsobí displeji, na kterém si ho váš zákazník prohlíží.
- Profi grafické šablony zajistí vašemu e-shopu atraktivní vzhled
- A pokud chcete mít e-shop opravdu vizuálně dokonalý, pomůžeme vám i s grafikou, a to za cenu více než příznivou.
Ještě více se propojíte se sociálními sítěmi
Sociální pluginy na mnoha místech e-shopu, přímé propojení na youtube z detailu produktu, možnost
přihlašování pomocí účtu FB, přihlášení pomocí
online identity mojeID
Nabídnete svým zákazníkům lepší služby díky novým aplikacím
- FastCentrik Plus je propojen se systémy, které výrazně zvyšují zákaznický komfort.
- Zavedete odložené platby díky Twisto.
- Rozšíříte síť výdejních míst s nejnovější verzí systému Uloženka a Geis Point.
- Umožníte platby on-line pomocí nejmodernějších platebních bran např. GoPay, nebo Comgate.
- Odměníte zákazníky dopravou zdarma.
Můžete se podílet na vytváření nových funkcí FastCentriku
- Chybí vám v administraci funkce, která vám zjednoduší práci ještě víc?
- Navrhněte ji v Knize přání. Pokud váš nápad v hlasování podpoří i další uživatelé, naprogramujeme ji a přidáme do administrace pro všechny.
Při přechodu vám poskytneme maximální podporu – můžete si zvolit termín přepnutí ze starší verze na Plus
Dostanete osobního konzultanta, který vám pomůže s rozvojem e-shopu.
Pro další informace o přechodu z FastCentriku 2.0 na FastCentrik Plus se podívejte ZDE.