Ani letos jsme na vás nezapomněli a přichystali jsme pro vás malý dárek, který vám stihneme nadělit ještě před Vánoci. Rozbalte si společně s námi Marketingový kalendář pro rok 2023.
Marketingový kalendář – skvělý pomocník a rádce pro komunikaci se zákazníky
Chcete mít přehled, jaké zajímavé události a významné dny vám rok 2023 přinese? Náš marketingový kalendář zahrnuje široké spektrum svátků a mezinárodních dnů. Cílem je, abyste měli k dispozici ucelený přehled všech dnů, na které připadá zajímavá událost, která stojí za zmínku a může vaše zákazníky, fanoušky či sledující zaujmout. Je pak na vás, zdali ve spojení s ní vytvoříte chytlavé a aktuální marketingové sdělení.
K čemu marketingový kalendář slouží
- Nezapomenete na významné dny v roce, ke kterým se hodí naplánovat speciální prodejní akce.
- Pomůže vám se systematickým plánováním jednotlivých kampaní dopředu, budete perfektně připraveni.
- Nezapomenete své kolegyni popřát na MDŽ nebo skočit po práci na jednu rundu s kolegou, až bude mezinárodní den rumu. 😉
Jak pracovat s marketingovým kalendářem? Zapojte hned několik kanálů
Pokud chcete z marketingového kalendáře vytěžit maximum, je ideální zapojit hned několik kanálů. Nejlepším kanálem pro zapojení vaší fanouškovské základny je Facebook. Můžete zde vytvořit prostor pro diskuzi či třeba soutěž. Vizuální stránka kampaně se bude vyjímat velmi dobře taky na Instagramu, kde je možnost odlišit váš obsah od ostatních. Některé svátky či mezinárodní dny jsou taktéž velmi dobrou příležitostí, jak se připomenout svým odběratelům prostřednictvím informativního mailu. Překážkou není ani skutečnost, že s těmito kanály zatím nepracujete nebo si nevíte rady, jak začít. Se vším vám pomohou naši kolegové z oddělení online marketingu, kteří se v této oblasti pohybují, jako ryby ve vodě.
Jak s marketingovým kalendářem pracovat?
- Stáhněte si soubor.
- Kalendář vytiskněte nebo uložte do počítače.
- Nechte se inspirovat.
- A naplánujte si celý rok dopředu.