Placený PPC režim je základní způsob, kterým můžete e-shop na Heurece propagovat, podobně jako u Google Adwords, Sklik, atd.
Produkty se zobrazí v katalogu Heureky, ve výsledcích vyhledávání i v detailu produktu mezi ostatními e-shopy. Oslovíte stovky až tisíce lidí denně, v neplaceném Free režimu jich oslovíte pouhé desítky.
Co zkratka PPC znamená?
Jedná se o zkratku anglického „pay per click” neboli „platba za proklik”. Za vaši reklamu platíte pouze tehdy, když se přes ni zákazník proklikne do vašeho e-shopu.
Co mi PPC režim přinese?
- Získáte v průměru až 3x více prokliků,
- vaše produkty se zobrazí v katalogu Heureky, v detailu produktu i na kartě produktu,
- oslovíte stovky až tisíce zákazníků denně,
- snadno si změříte konverze,
- můžete se umístit mezi prvními čtyřmi doporučenými e-shopy,
- získáte možnost stáhnout si dostupnostní XML soubor a v případě získaného certifikátu Ověřeno zákazníky také Sortiment report nebo se můžete zapojit do Heureka Marketplace.
Jaký je rozdíl mezi Free a PPC režimem?
Jak si správně nastavím PPC režim?