Spolupracujte s Heureka Group, nejsilnější značkou v české e-commerce. Váš e-shop bude nejen vidět, ale také získáte, kromě stovek až tisíců nových objednávek, přehled o návštěvnosti a výdajích, zpětnou vazbu od zákazníků a mnoho dalšího.
Proč je dobré být na Heurece?
Zákazníci Heureku navštěvují za účelem porovnání cen produktů, dopravy, ale také zde procházejí recenze obchodů i samotných produktů. V neposlední řadě je Heureka místem inspirace a dobrých rad, kde si lidé mohou najít dárky nejen pro sebe, ale i pro ostatní. Buďte tam, kde jsou oni. Registrace je velmi jednoduchá a zdarma.
Podívejte se, co si o Heurece myslí sami zákazníci:
*Data z výzkumu Kantar - 400 respondentů - 5/2020
Kde se mohu zaregistrovat?
Registraci vašeho e-shopu můžete provést na stránce ucet.heureka.cz.
Krok 1: Registrace uživatele
Nejprve je nutné provést přihlášení uživatele, na kterého bude e-shop registrován:
- Klikněte na tlačítko Vytvořit nový účet,
- vyplňte email a zvolte si heslo,
- potvrďte váš e-mail kliknutím na odkaz, který přišel do vaší e-mailové schránky,
- následně se přihlaste a dostanete se do vaší administrace na Heurece.
Krok 2: Registrace e-shopu
- Ujistěte se, že jste přihlášen/a na stránce Heureka.cz a na domovské obrazovce sjeďte dolů ke spodní liště,
- klikněte na Registrovat nový e-shop v sekci Pro Partnery,
- zvolte si režim, ve kterém chcete e-shop registrovat (bezplatný Free nebo placený PPC; režim můžete kdykoliv změnit),
- postupujte podle dalších instrukcí na obrazovce.
Jaký je rozdíl mezi free a PPC režimem?
Free režim je základní režim, který můžete na Heurece získat. Oslovíte desítky zákazníků denně a je zdarma. Mnohem využívanější je ale placený režim PPC, který k vám přivede stovky až tisíce zákazníků denně a jedině s ním můžete být výraznější, než vaše konkurence, která již tento režim využívá. Je jen na vás, kam až vás PPC režim dostane. Dosáhnou vaše obraty vysněné mety?
Jak dlouho trvá schvalovací proces?
Schválení trvá 1-2 pracovní dny. Naši pracovníci důkladně kontrolují nově registrované e-shopy, aby odhalili již na počátku jakékoliv nekalé praktiky.
Již v průběhu schvalování si ale můžete dobít kredit a implementovat službu pro Ověřeno zákazníky a Měření konverzí. To vše provedete v administraci vašeho e-shopu na Heurece.