Prodej zboží přes e-shop není z pohledu procesů a skladového účetnictví úplně jednoduchý, proto FastCentrik umožňuje propojení s přehledným a uživatelsky nejoblíbenějším ekonomickým programem POHODA. V této věci jsme vyzpovídali Petra Čápa, odborníka na systém Pohoda.
1. Jak dlouho jste partnerem FC?
„Partnerem FastCentriku jsme od roku 2010. To už nám ten čas letí…“
2. Jak hodnotíte FC jako produkt?
„Velký e-shop za malé peníze, tento výrok FastCentrik jako produkt zcela vystihuje. Není úplně nejlevnější, je to produkt pro ty, kteří to s e-shopem myslí opravdu vážně a nebojí se investovat. Pro uživatele POHODY považuji FastCentrik za jednu z nejlepších variant na trhu při porovnání
cena/výkon."
3. Kde vidíte silná, a naopak slabá místa?
Slabá místa: „Vidím v těch silných. Některé funkce nejsou úplně dotažené. Je jich sice velké množství, ale v některých případech bohužel na úkor kvality.“
Silná místa: „Hodně nabízených funkcí
pro aplikace 3. stran. Množství funkcí umožňuje vyšperkovat e-shop dle většiny požadavků.“
4. Zdali můžete, jak byste srovnal FC s konkurencí?
„Budu to srovnávat z pohledu napojení Pohody na jiná krabicová řešení e-shopu. Díky transformačním šablonám (XSLT) jsou možné různé individuální úpravy přenosů dat. Popsat všechny kombinace by dalo na samostatnou knihu. Myslím, že si čtenář udělá dostatečný obrázek, když si projde článek
Jak propojit e-shop s programem POHODA a podívá na 3 videa, kde vše názorně ukazuji právě na FastCentriku.“
5. Jaká je funkčnost napojení mezi pohodou a FC?
„Variabilita – nejsilnější stránka. To se mi na FC opravdu líbí. Vše lze řešit a pokud je člověk znalý XML komunikace, má možnost se opravdu vyřádit.
Jeden banální příklad s velkým dosahem: pokud mám více e-shopů (napojených na POHODU) ocením možnost rozčlenit e-shopy na střediska. Import objednávek upravím tak, že s mi pro e-shop A vyplní středisko A. Já na to nemusím myslet.“
6. Jak fungují přenosy dat? Co vše se dá přenést?
„Přenosy fungují tak, že po propojení e-shopu s Pohodou si zákazník ručně spouští datovou komunikaci, zda chce exportovat data do e-shopu (produkty, kategorie, parametry, stavy objednávek) nebo importovat z e-shopu (přijaté objednávky a zákazníky). Při přenosech si může vybrat, která data chce přenést/aktualizovat a z jakých skladů. Se zákazníky to obvykle řešíme tak, že veškerá data o zboží (název, ceny, popisky, obrázky, parametry atd.) nahrajeme do programu POHODA, odtud se potom exportují do FastCentriku. Za jednu práci mám skladové karty pro svůj obchod + vytvořené zboží pro e-shop. A to se vyplatí.“
7. Jaká je úspora času pro klienty, kteří využívají účetní program?
„Úspora času je zcela zásadní. Každý obchodník chce mít velké množství objednávek za den, ale málokdy si uvědomí, že to vše musí následně ještě zpracovat. Když se zamyslíte, že ruční přepis jedné objednávky trvá cca 3 minuty, vezměte si, že jich máte za den
jen 100.“
A co říci na závěr?
„Vše je o minimalizování nákladů na administraci a možné chyby lidského faktoru. Proč mít 5 lidí, když můžete mít systém? Našim zákazníkům ukazujeme, že účetnictví může být i zábava, a ještě s nízkými náklady.“
Pozor:
Prvních 20 klientů získá jedinečnou 60% slevu na online kurz Pohoda!
Máte zájem? Tak rychle, ať to ještě stihnete!