Vzhled e-shopu prodává. A v dnešním konkurenčním prostředí je víc než kdy jindy potřeba využít své šance a zaujmout příchozí návštěvníky hned na první dobrou. Za tímto účelem jsme pro vás vytvořili zbrusu novou šablonu GASTRO, ze které budou těžit zejména podniky v gastro průmyslu. Získejte i vy konkurenční výhodu a dopřejte svému e-shopu nový kabát.
Zákazníci si na atraktivní grafiku e-shopu potrpí. Jeho vzhled je totiž první věcí, které si při vstupu na web všimnou. A protože druhou šanci na první dojem jen tak nedostanete, upoutat pozornost hned od začátku je naprosto klíčové. Zvlášť v aktuální době koronaviru, kdy je mnoho gastro podniků postiženo úbytkem tržeb.
Důležitost grafiky a vzhledu e-shopu si moc dobře uvědomujeme, proto jsme pro vás vyvinuli další šablonu, se kterou váš internetový obchod získá úplně nový kabát.
Představujeme novou šablonu GASTRO
Šablona GASTRO původně vychází z originální
šablony SuperBistro, nicméně je
speciálně přizpůsobena pro prodej potravin a rozvoz jídla. Z toho důvodu
přijde vhod zejména prodejcům potravin, kavárnám, barům, restauracím, které chtějí své zákazníky oslovit od prvního okamžiku a zvýšit tím své šance na zisk.
Jak šablona GASTRO vypadá
Homepage e-shopu je jako vizitka vašeho podnikání
Homepage e-shopu rozhoduje o prvním dojmu, proto jsme si na ní dali skutečně záležet. Pojďme se podívat, co všechno obsahuje.
Hlavní prostor zaujímá slider s takřka neomezeným počtem bannerových pozic. Pod ním se nachází další čtyři bannery, těsně umístěné vedle sebe. Díky tomu z nich lze složit i vizuálně jednotný obrázek procházející každým z nich.
Pod touto sekcí lze také nastavit textové i obrázkové rozcestníky podle vaší libosti. V případě zájmu může být hlavní stránka doplněna také o blok s produkty různých kategorií (Novinka, Doporučené, Akce, Výprodej).
Záhlaví a zápatí e-shopu
Za zmínku stojí také sympatická hlavička a patička šablony.
Záhlaví je efektivně ozvláštněno nápaditě umístěnými boxy pro vyhledávání a košík. Zápatí je naopak určeno pro box k odběru newsletterů a místo pro Facebook plugin. V patičce nechybí ani ikony pro způsoby dopravy, platby nebo odkazy na sociální sítě.
Menu e-shopu
Klíčovou roli plní také sekce MENU. Její vizuální prezentace a uživatelsky přívětivé nastavení rozhoduje o tom, zda zákazník bude pokračovat v nákupu či nikoliv. A proto jsme tuto část vyladili do posledního detailu.
Levé navigační menu se člení na dvě části – část s produkty a články. Co se týče produktové stránky, v té jsme hlavní pozornost věnovali několika důležitým aspektům: popisu kategorie, obrázku, jednotlivým filtrům vyhledávání a také možnosti oblíbeného tabulkového zobrazení. Právě toto tabulkové zobrazení produktů evokuje v zákaznících pocit, jako by si vybírali z jídelního lístku své oblíbené restaurace.
Detail produktu
Počítejme s tím, že zboží se zákazníkovi zamlouvá a rozklikne si jeho detail. V této chvíli na okamžik zmizí levé menu a veškerá pozornost se zaměří pouze na jeho obrázek a text.
Detail produktu by měl zahrnovat všechny důležité informace – může to být například výpis alergenů, složení, gramáž, porcování a podobně. Velkou výhodou je, že díky volitelným parametrům si lze nastavit různé varianty produktu, a to včetně velikosti nebo možnosti rozvozu v určitou hodinu.
Mezikošík
Představme si, že detail produktu zákazníka zaujal a zboží si přidal do košíku. Nyní se stav objednávky nachází v takzvaném „mezikošíku“. Tento prvek je tu od toho, aby zákazníkovi potvrdil vložení produktu do košíku a informoval ho o objednávaném množství či konečné ceně.
To však není všechno. Tuto funkci jsme do šablony implementovali z jednoho jednoduchého důvodu: za účelem zvýšení tržeb. Mezikošík totiž dokáže zákazníkovi doporučit i další relevantní zboží, které se hodí k jeho aktuálnímu nákupu. V praxi to znamená, že v případě objednávání oběda může mezikošík kupujícímu ukázat také vhodný dezert, salát nebo nápoj.
Košík
Nyní se dostáváme k dalšímu záchytnému bodu, a tím je košík. V administraci e-shopu si můžete sami zvolit, zda chcete využívat jedno či tří krokovou objednávku. Pokud zvolíte tří krokovou alternativu, pak je ve všech fázích objednávkového procesu v pravém sloupci umístěn sloupec s rekapitulací celé objednávky.
Posledním krokem, který zbývá k úspěšné dokončení objednávky, je výběr dopravy a platby. V této fázi jsou na grafické šabloně zobrazené ikonky s možnostmi dopravy (případně rozvozu) a platby, které zde můžete blíže specifikovat.
Pokud jste vlastníkem několika poboček a potřebujete rozdělit doručení z různých míst do jednoho e-shopu, i v tomto případě vám rádi vyhovíme a nastavíme administraci podle vašich potřeb.
V neposlední řadě stojí za zmínku i asistent nákupu, který slouží k zodpovězení všech zákaznických dotazů. Stačí zadat kontaktní telefonní číslo.
Benefity šablony GASTRO
Na závěr si shrneme základní výhody, které může šablona GASTRO přinést i vašemu podnikání. Těšit se můžete na:
- Speciální design pro prodej a rozvoz potravin
- Sympatický vzhled šablony
- Uživatelsky přívětivé nastavení
- Možnost úpravy na míru podle přání klienta
- Možnost spuštění za velmi krátkou dobu
- Možnost přípravy bannerů
- Atraktivní cenu 99 Kč měsíčně (platí pouze 15.5. 2020)
Pokud plánujete spuštění vlastního e-shopu a podnikáte v oblasti gastronomie, pak by vám šablona GASTRO jistě mohla pomoci k oslovení nových zákazníků a zvýšení tržeb. Kvalitní grafika a přívětivé uživatelské rozhraní e-shopu patří mezi nejdůležitější faktory, které hrají při nákupu velkou roli. Vsaďte na jistotu a dejte svému e-shopu reprezentativní gastro kabát.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince (+420)
800 666 222 nebo e-mailu
obchod@fastcentrik.cz. Rádi vám zodpovíme vaše dotazy a prozradíme další výhody této nové GASTRO šablony.