Zpět na blog

Národní galerie Praha se rozhodla pro nový e-shop

26.08.2020 13:57:04
I významné instituce s dlouholetou tradicí musí udržovat krok s dobou. Národní galerie Praha se rozhodla pro modernizaci svého starého e-shopu a zvolila formu pronájmu řešení FastCentrik. Jakou podobu má aktuální e-shop a co o něm říká administrátor distribuce Jiří Chalupa? To všechno se dozvíte v našem novém článku.
 

Národní galerie je naší nejstarší kulturní institucí

Národní galerie Praha (NGP) patří k nejdůležitějším a nejstarším kulturním institucím v České republice. Zaštiťuje totiž péči o největší a nejvýznamnější uměleckou sbírku na našem území. Návštěvníci se zde mohou pokochat až 399 000 uměleckými skvosty ze všech časových období a osobně se seznámit s originály světových velikánů včetně děl od Albrechta Dürera, Vincenta van Gogha, Paula Gauguina, Františka Kupky a řady dalších.

Právě tato bohatá expozice ročně přiláká stovky tisíc návštěvníků ze všech koutů světa a zároveň přibývá i těch, kteří ještě před návštěvou chtějí zkontrolovat webové stránky, podívat se na aktuální expozice či nakoupit na internetovém obchodě galerie. To byl jeden z důvodů, proč se Národní galerie Praha rozhodla pro modernizaci svého aktuálního e-shopu. Pojďte se podívat, jaká je jeho současná podoba a jaké prvky obsahuje.

Národní galerie

E-shop Národní galerie

E-shop Národní galerie Praha je ztvárněn pomocí grafické šablony White Space a nese se v minimalistickém duchu. Hlavní strana obsahuje fotografie z galerie a pár základních ikonek, které uživatele přesměrují buď na nákup knih, nebo jiných předmětů, například tašky a trička. Důraz je zde kladen zejména na jednoduchost, srozumitelnost a přehlednost – díky tomu se příchozí zákazníci mohou okamžitě zorientovat a dostat se přesně tam, kam potřebují.

Nyní se již podíváme na rozhovor s administrátorem distribuce NGP Jiřím Chalupou o tom, co jim tato volba přinesla a jaké měla Národní galerie Praha základní požadavky.

Národní galerie Praha - FastCentrik e-shop

Rozhovor s Jiřím Chalupou, administrátorem
distribuce
Jiří Chalupa

 
1. Mohl byste nám hned na úvod prozradit, proč jste se
rozhodli pro e-shopové řešení FastCentrik? Co bylo
hlavním podnětem ke změně?


Právě z důvodu naplňování jednoho z cílů Národní galerie Praha, tedy šířit mezi veřejnost publikace, periodika, katalogy a další předměty propagující předmět činnosti jsme se rozhodli nahradit náš bývalý e-shop novějším, který by efektivně a pružně zajišťoval komplexní požadavky na moderní obchod.
 

2. Jaké byly vaše základní požadavky na e-commerce řešení? Co jste si od FastCentriku slibovali?

Při výběru nového e-shopu jsme měli několik klíčových požadavků:

- propojení/integrace s naším informačním systémem
- nízké pořizovací a provozní náklady
- snadná administrace systému
- uživatelsky přívětivé rozhraní

Pronájem e-shopu FastCentrik Basic všechny tyto požadavky splňoval již v základní „krabicové“ variantě.
 

3. Bylo nutné krabicové řešení FastCentrik nějakým způsobem upravit, aby se přizpůsobilo Vašim požadavkům a představám?

V roce 2018 získala NGP jedinečný vizuální styl, jehož podoba, včetně loga se proměnila podle návrhu grafického Studia Najbrt. Jsme vděčni, že nám společnost FastCentrik vyšla vstříc a pomohla v rámci postimplementačních prací upravit předdefinovanou šablonu tak, aby co nejvíce odpovídala tomuto stylu.
 

4. Co na řešení FastCentrik oceňujete nejvíce? Je něco co Vás při jeho využívání příjemně překvapilo?

Mě osobně ohromila šířka nabízených možností v oblasti integrací s aplikacemi třetích stran a také úsilí věnované funkcím z oblasti dopravy a plateb. Po zkušenostech s jinými systémy vím, že je to vždy složitá a logisticky náročná část každého projektu.

Velmi oceňuji viditelnou snahu zpříjemnit život administrátorovi e-shopu co nejjednodušším rozhraním. Tato část e-shopu je přehledná, uspořádaná a intuitivní. Vždy, když jsem se dostal do potíží a využil služby Helpdesk FastCentrik, pracovníci podpory mi v rámci podpory neváhali poradit s detaily, případně sami navrhli optimální postup.
 

5. Řekl byste nám na závěr, zda máte s řešením FastCentrik nějaké plány do budoucna? Máte zájem ho časem rozšířit, nebo vám dostačuje v základní verzi?

Všechny možnosti, které jsou již v základní variantě, zdaleka nevyužíváme. Přesto mám důvěru v to, že pokud budeme mít zájem do budoucna cokoliv měnit či rozšiřovat, půjde to ve spolupráci se společností FastCentrik bez problémů.

 

Krabicový e-shop: Spolehlivé, rychlé a levné řešení pro každého

I ty nejstarší a nejvýznamnější instituce musí udržovat krok s dobou. Rostoucí popularita e-shopů a čím dál častější návštěvy webu přiměly pražskou galerii přehodnotit způsob své online sebeprezentace. Změny, které byly učiněny, nepřinesly pouze benefit příchozím návštěvníkům, ale také samotné galerii. Mezi hlavní přednosti krabicového e-shopu patří rychlé spuštění za nízké náklady, spolehlivost a jednoduchá správa, kterou si administrátoři pochvalují.

Pokud jste i vy ve fázi, kdy chcete modernizovat svůj e-shop a toužíte po rychlém a jednoduchém řešení, pak se jistě podívejte na aktuální nabídku FastCentriku. Tam najdete nejen doplňující informace o implementaci a jednotlivých funkcích, ale také další klíčové výhody, které naše řešení přináší.

Jestliže však preferujete osobní kontakt a chcete se o krabicovém řešení dozvědět přímo od našich specialistů, pak nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince (+420) 800 666 222 nebo e-mailu obchod@fastcentrik.cz. Rádi vám zodpovíme všechny otázky.
 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo