Mobilní kontakt je důležitou a v dnešní době opravdu podstatnou součástí nákupního procesu. Je to základní prvek v B2B světě.
Zákazníci stále častěji preferují kontakt s reálnou osobou, a to především v rozhodovací fázi celého procesu. Poté se o koupi snáze rozhodnou.
Skutečný rozhovor je pro zákazníky opravdu hodnotnou součástí nákupního procesu a mnohdy tento proces ovlivní – je důležité tedy dbát o správnost uvedeného mobilního kontaktu, jeho dobrou viditelnost a samozřejmě vaši okamžitou odezvu.
Zákazník Vám většinou také zanechává svůj mobilní kontakt. S tím pak souvisí vaše další kroky. Můžete potvrdit SMSkou jeho objednávku, informovat o novinkách či detailech spojených s Vašimi produkty, zasílat slevové kupóny a další zajímavé skutečnosti. Vše nově samozřejmě v souladu s
novelou nařízení o zpracování osobních údajů, která vyjde v platnost 25. května 2018.
Více o GDPR ve videu.
Mobil má v nákupním procesu své pevné místo stejně jako e-mail. S tím samozřejmě souvisí také správná optimalizace a přívětivá nákupní cesta pro mobilní zařízení.
Mobilní spotřebitel
Chytré telefony umožnují být
online téměř vždy a všude. Spotřebitel využívá mobil jako pomoc při nákupním rozhodování, objednávce, srovnávání zboží, hledání recenzí, zkrátka v průběhu celého procesu.
Potřebné informace hledá přímo po cestě do práce (v práci se odehrává více než polovina mobilních vyhledávání), při nákupu v obchodních centrech, v pohodlí domova, či v restauraci, kavárně – v dnešní době zkrátka
kdekoliv a kdykoliv.