Sociální síť, která je zaměřená na fotografie a videa. Funguje na principu vkládání atraktivního obsahu Vaší firmy. Co aktuálně propagujete, vytváříte. Snahou je zaujmout sledujícího zajímavým obsahem.
Poměrně často se vytvářejí tzv. příběhy (stories), které jsou důležitou součástí Instagramového profilu. Umožnují sdílet různé momentky, zážitky, či živá vysílání. Příspěvky se zobrazují nahoře v kanálu vybraných příspěvků a u profilů se vytvoří barevný kroužek umožňující spouštění Stories. Platnost těchto příspěvku je 24 h. Pro inspiraci doporučujeme dívat se na jiné profily s podobným obsahem.
Doporučené typy:
Nebojte se oddělit od konkurence např. tím, že použijete pochopitelná slova (žádné odborné názvy). Popište svoji firmu co nejpřesněji, je to důležitý faktor pro sledování. Nikoho nezajímá přílišné množství odborných názvů. Instagram především informuje fotografiemi s klíčovým slovem.
Brandové hashtagy:
Lidé používají tzv. hashtagy a to velice často – je to takřka neodmyslitelná část užívání Instagramu. Používejte vtipné hashtagy, zajímavé hastagy, vymyslete si například nějaké své vlastní a upoutejte pozornost. Díky hastagům se budou vaše příspěvky zobrazovat také uživatelům, kteří přímo nesledují váš profil, ale vyhledávají na Instagramu právě dle hastagů.
Volte rozumně!
Smajlíci:
Je to rychlý způsob, jak vyjádřit emoci, či objasnit danou situaci, kterou byste jinak museli dlouze popisovat. Když prodáváte boty, šaty, kosmetiku použijte i takové smajlíky. Instagram je hlavně o vizuální stránce.
Vyfocené fotografie:
Dnes nikdo nemá čas na dlouhé vybírání z galerie fotografií. Pokud v aplikaci Instagram dlouze podržíte prst na ikoně fotoaparátu, instagram automaticky vybere poslední pořízenou fotografií a vy už jí jen sdílíte.
Kdo mě sleduje:
Pokud budete chtít zjistit, kdo sleduje váš instagramový profil. Přejděte do profilu, kde najdete ikonu panáčka. Na profilu máte dvě možnosti tlačítek sledující a sledování.
Staňte se tzv. influencerem – určujte trendy a vyneste své produkty do výšin!