Díky personalizovanému obsahu jsou vaši zákazníci spokojenější, loajálnější a rádi se vracejí, protože ví, že nebudou zahlceni množstvím nepotřebných informací a produktů, o které nemají zájem. Nakupování je tak pro ně opravdovým zážitkem.
Co všechno vám personalizace přináší?
- Spokojenější zákazníky
- Vyšší konverzi
- Vyšší hodnotu průměrné objednávky
- Snížení nákladů na reklamu
- Zvýšení obratu a to od 5 do 35 %
- Vyšší návštěvnost na e-shopu
- Více prodaných položek díky inteligentnímu doporučování
- Více stráveného času na e-shopu
- Atd.
Personalizovaný obsah přináší mnoho cenných informací o vašich zákaznících. Tento nástroj pečlivě sbírá a zapisuje si veškerá data o chování zákazníků, kteří se na vašem e-shopu pohybují. Ví přesně, co si zákazník prohlížel, jaké kategorie ho zajímají, které články si přečetl, jaké jsou jeho zájmy, preference, atd.
Funguje tak jako pozorný prodejce v kamenné prodejně. Postupně si vše zapisuje, zpřesňuje profil každého návštěvníka a díky tomu cíleně nabízí zákazníkovi produkty, o které by mohl mít zájem.
Čeho můžete s personalizací dosáhnout?
- Každý segment má svá specifika a podle toho se také personalizace chová. Jedná se o velice individuální záležitost, která funguje nejen podle toho, jakým způsobem je nastavena, ale také podle oboru, ve kterém je použita. Personalizace tedy funguje jiným způsobem, když ji využívají např. stavebniny a jinak u e-shopu s módou či elektronikou.
- Podívejte se, jak se od sebe liší jednotlivé segmenty
Segment |
Úspěšně personalizované
produkty (v %)
|
V konverzi zahrnuto
produktů (v %)
|
školní potřeby, dětské zboží |
71 |
53 |
stavebniny, barvy, laky, hobby |
57 |
29 |
elektro, mobily, NTB, telefony |
76 |
62 |
oblečení, móda, kosmetika |
68 |
49 |
sport |
61 |
39 |
jídlo, nápoje, gastro |
49 |
40 |
18+ |
65 |
55 |
- Konečný výsledek personalizace je ovlivněn mnoha faktory. Jedná se např. o počet produktů na stránce, návštěvnost, cenovou politiku, UX e-shopu, grafické zpracování, kvalitu textů, atd.
- Rovněž zvýšení obratu závisí na daném segmentu.
Segment |
Nárůst průměrné hodnoty
objednávky (v %)
|
Nárůst počtu objednávek
(v %)
|
školní potřeby, dětské zboží |
23 |
3 |
stavebniny, barvy, laky, hobby |
2 |
19 |
elektro, mobily, NTB, telefony |
26 |
6 |
oblečení, móda, kosmetika |
4 |
23 |
sport |
13 |
17 |
jídlo, nápoje, gastro |
3 |
19 |
18+ |
22 |
9 |
- Díky specializovaným scénářům a podscénářům, které jsme pro vás vytvořili, si můžete stanovit, jakých cílů chcete dosáhnout. Ať už chcete zvýšit počet objednávek, nebo průměrnou hodnotu objednávky, vždy pro vás pečlivě zanalyzujeme veškerá potřebná data, např. jak se zákazníci chovají v dané kategorii, na detailu produktu, v mezikošíku, na hlavní stránce, atd. Podle toho optimalizujeme jednotlivé scénáře a podscénáře, aby bylo dosaženo vytyčených cílů.
Vytěžte z dat maximum
- Aby byla personalizace opravdu efektivní a přinášela vám kýžený výsledek, je potřeba jí umět správně používat a interpretovat data, s čímž vám velmi rádi pomůžeme. Naši odborníci vám pomohou nastavit personalizaci individuálně tak, abyste z ní dokázali vytěžit maximum.
- Jedinečnost e-shopové platformy FastCentrik spočívá v tom, že pro každý e-shop umíme personalizaci customizovat. Veškeré scénáře a podscénáře uzpůsobíme na míru jakémukoliv e-shopu a produktu. Přesně podle vašich přání vám navíc tyto scénáře a podscénáře upravíme tak, aby vyhovovaly přesně vašim potřebám.
Získejte podrobný report dosavadních výsledků personalizace včetně námětů na produkty, které jsou pro vaše podnikání nejvýnosnější.