FastCentrik umí propojit e-shop s populárními sociálními sítěmi. Dobrá prezentace značky na socialní síti mnohonásobně zvětšuje šance e-shopu uspět v tvrdém konkurenčním boji.
Svůj obsah můžete sdílet pomocí integrovaných prvků sítí Facebook, Twitter a Pinterest.
Facebook
- Sociální síť Facebook je první a vůbec nejrozsáhlejší sociální sítí na světě. Podle statistik ji v průběhu jednoho měsíce navštíví téměř 1,5 miliardy aktivních uživatelů a každý rok se registrují milióny nových.
- Propojte si svůj e-shop s FB profilem a rozšiřte své možnosti prodeje. Budujte firemní identitu v prostředí oblíbené sociální sítě a získejte nové zákazníky. Nezapomeňte ale sdílet atraktivní obsah, jen ten (samozřejmě mimo placených reklamních kampaní) zaručí stoupající počet fanoušků vaší stránky.
Integrované tlačítko "To se mi líbí"
Integrované tlačítko "Sdílet"
- Pomocí tlačítka "Sdílet" lze promítnout obsah vašeho e-shopu přímo na Facebooku a dále tam s ním marketingově pracovat.
- Sdílet váš obsah, a tak jej šířit dále, mohou také konkrétní návštěvníci e-shopu.
Facebook Page Plugin
- Pouhým vložením URL vaší facebookové stránky do administrace FastCentriku, dostanete na svůj e-shop oblíbený a často používaný Page Plugin.
- Zobrazování Page Pluginu i tlačítek "To se mi líbí" a "Sdílet" si snadno nastavíte v administraci, kde si zároveň vyberete, na jakých místech e-shopu se mají tlačítka objevovat (na detailu zboží, na detailu výrobce, v článcích, nebo obecně všude v e-shopu).
Přihlašování pomocí facebookového účtu uživatele
- Pomocí svého facebookového účtu se uživatelé mohou i snadno přihlašovat na stránky vašeho e-shopu. Tento způsob přihlašování přináší spoustu výhod.
- Uživatel má jednu sadu přihlašovacích údajů (login a heslo), kterou díky provázanosti používá na více místech. Přihlašuje se tak prostřednictvím služby, kterou důvěrně zná, způsobem, který je rychlý a jednoduchý.
- Jak na nastavení?
Twitter
- Twitter představuje dynamickou sociální síť, v níž se vyhraňují oborově nebo zájmově spřízněné skupiny uživatelů.
- Tematické okruhy se budují pomocí tzv. hashtagů (#, klíčových slov), které jsou součástí každého příspěvku (tweetu)
- Najděte si své "followery" také na Twitteru a nachystejte si ke svým produktům i sdílecí tlačítko s Twitter ptáčkem.
Pinterest
- Tato sociální síť sází na silný vizuální aspekt. Její uživatelé se tu chodí inspirovat v nejrůznějších oblastech běžného života. Díky nápaditým "pinům" ostatních uživatelů si svůj styl, domov, zahradu apod. může vylepšit v podstatě každý.
- Své produkty sdílejte na Pinterestu především tehdy, máte-li produktové fotografie alespoň lehce inspirativní a s nápadem. Sdílecí tlačítko pro Pinterest také najdete v administraci svého e-shopu.
mojeID
- mojeID je služba, díky které si zákazníci mohou zřídit a centrálně spravovat svou internetovou identitu se kterou se poté mohou přihlašovat na váš e-shop.
- Jak na nastavení?