Jedinečná úprava šablony, která vám přinese všechno, co od vzhledu moderního e-shopu vaši zákazníci očekávají.
USP, které váš e-shop vystřelí do nebes
Cílem každého obchodníka je nechat svou konkurenci pokud možno co nejdále za sebou. Dobrým nástrojem, jak toho dosáhnout, je jedinečné USP, které vás odliší od ostatních. Nové vylepšení šablony vám umožní jednoduše a rychle nastavit originální a trefné USP argumenty, proč by měl zákazník nakoupit právě u vás. Umístění grafické šablony se nachází přímo pod úvodním bannerem. Na vyžádání lze umístit také v průběhu nákupního procesu (kategorie, detail produktu, objednávka).
Názvy hlavních sekcí na míru vašemu e-shopu
Prodejní sekce „Akční, Doporučujeme, Novinky, Výprodej“ jsou již dávno minulostí. Zákazníci hledají TOP produkty, po kterých je největší poptávka, a vaším úkolem je tyto produkty nerozhodným zákazníkům ukázat. Díky vylepšení grafické šablony můžete měnit názvy jednotlivých sekcí podle toho, co vaši zákazníci nejvíce vyhledávají.
Zobrazení parametrů zajistí snadnou orientaci mezi produkty
Zákazníka musíte získat během prvních pár sekund. Zamyslete se nad tím, jak hledáme věci na internetu. Nejdříve text „proletíme“ a až pokud nás něco opravdu zaujme, přečteme si celý text. A stejné je to i při nakupování na e-shopech. Zákazníka musíme zaujmout na první dobrou. Pomůže vám k tomu další funkce, díky které můžete rychle a snadno zobrazit ty nejdůležitější parametry každého produktu.
Zobrazení nejdůležitějších parametrů, jako jsou tuky, nasycené mastné kyseliny a sacharidy může vypadat i takto.
Grafický vzhled aktualit a článků
Zákazníci potřebují vidět, že je váš e-shop aktivní a živý. Aktuality a články slouží jako komunikační kanál a přináší vašim zákazníkům potřebné informace k danému tématu. Díky úpravě grafické šablony můžete nově zobrazovat u svých článků také informace o poslední aktualizaci článku, jeho autorovi a další podstatné parametry, které zákazníka na první pohled ubezpečí v tom, že je na tom správném místě.
Uživatelské recenze usnadní zákazníkům výběr produktů
Zkušenosti ostatních uživatelů přináší nakupujícím cenné informace, podle kterých se rozhodují pro koupi, a pro některé mají dokonce stejnou váhu jako samotná cena produktu. Novela zákona o ochraně spotřebitele přináší vítanou změnu, díky které jsou nyní prodejci zodpovědní za ověření, že spotřebitelské recenze udělují opravdoví zákazníci, kteří si výrobek koupili nebo ho užili.
Díky této šabloně budete mít možnost jednotlivé recenze editovat přímo v patičce vašeho e-shopu, čímž získáte jistotu a plnou kontrolu nad tím, jaké recenze se na vašem e-shopu zobrazují a zdali jsou od skutečných uživatelů. Splníte tak zároveň povinné zákonné normy. Uživatelské recenze jsou navíc hezky přizpůsobené vzhledu vašeho e-shopu.
Odlište se od konkurence pomocí speciálního parametru v detailu produktu
Jednotlivé kategorie ve vašem e-shopu mohou být zaplaveny nespočtem produktů, které se na první pohled mohou lišit jen tvarem nebo příchutí. Zákazníci proto potřebují co nejvíce informací, aby se ujistili, že vybrali správný produkt, který odpovídá jejich požadavkům. Tyto informace jim nabízí detail produktu, který zákazníka ujistí, že nakupuje na tom správném e-shopu.
Proto jsme se zaměřili při úpravě šablony na možnost zobrazení speciálního parametru příznaku, který je zobrazen právě na detailu produktu. Pro ilustraci jsme použili příznak „Příchuť“. Zákazník, který vybírá oříškové máslo, vidí konkrétní obrázek příchuti vždy na boku pravé sekce. Tím se prezentace produktu stane unikátní a odliší vás od konkurence. Zákazník nemusí hledat informace v textu, protože jej na první pohled zaujme obrázek příznaku.