Se šablonou Forward se dostanete na výsluní a udržíte krok se současnými e-commerce trendy. Celkový design šablony dotažený do posledního detailu. Tato šablona je jako stvořená například pro prodej nábytku a jiného bytového vybavení, chovatelské potřeby a sport. Má totiž velké množství bannerových ploch, které jsou rozmístěny různě na hlavní stránce a přidají tak na kráse vašim designovým produktům.
Výpis a detail
Homepage šablony Forward je založena na atraktivní vizuální prezentace. Dominuje zde hlavní slider rozpínající se na celou šířku plus tři další bannerové plochy využitelné například k prezentaci top kategorií.
V záhlaví šablony zákazník najde odkaz na homepage e-shopu, zbožové kategorie a nákupní košík. V ještě vyšší úrovni na černém pruhu pak odkaz směřující na přihlášení a registraci nových zákazníků, články, obchodní podmínky a vyhledávací okno. Na bílém podkladu pak telefonní číslo na zákaznickou linku, e-mailovou adresu a ikonky sociálních sítí.
Pod hlavním sliderem je prostor pro bannery, kde si můžete umístit kategorie. Tyto bannery jsou klikatelné a vedou přímo do dílčích částí internetového obchodu. Na tuto obrázkovou sekci navazují dvě záložky, v rámci kterých je možné prezentovat novinky v sortimentu a žhavé akční zboží. Následující prostor je vyplněn přehledným stromem kategorií a dále uvítacím článkem, logy prestižních výrobců a všemi platebními metodami a dopravci. V neposlední řadě zde razí pruh s možností přihlášení se k odběru newsletteru, který je také nesmírně důležitý a plní svoji nenahraditelnou funkci. Na tuto část domovské stránky navazuje již samotná patička e-shopu.
Na detailu produktu se zobrazuje v jednom sloupci název a podrobný popis produktu. Druhý sloupec tvoří fotografie, vedle které najdete další varianty zboží a rychlé navolení počtu kusů a vložení do košíku. Podrobnější popis produktu a hodnocení se nachází pod vyobrazeným zboží. Produkt je možno mimo jiné lajkovat a sdílet na sítích, vytisknout si jej a poslat na e-mail.
Mezikošík
Mezikošík podává zákazníkům informaci o právě vloženém zboží do nákupního košíku. Tato chytrá funkce vám pomůže zvýšit váš obrat, jelikož doporučuje související zboží k produktem v nákupním košíku.
Košík
Nyní se dostáváme ke konečnému bodu, a tím je košík. Ke košíku je třeba přistupovat podobně jako při nákupu v kamenném obchodě – nákupní košík by měl být co možná nejjednodušší. Důležité je především to, aby zákazník dokončil objednávku. V případě potíží se může zákazník obrátit na Asistenta nákupu, jehož telefonický kontakt je uvedený v dalších objednávkových krocích.