Chystáte se prodávat módu? Fashion je krásná šablona pro internetový obchod s oblečením a doplňky. Její výhodou jsou velké bannerové plochy a jinak čistý, tmavý design, který nechá dokonale vyniknout vaše pestré zboží. Šablona je minimalistická, aby prvky zbytečně neodváděly pozornost od módy.
Výpis a detail
Hlavička e-shopu je fixní, zůstává zobrazena a ukotvena na horním okraji stránky i při scrollování. Má podobu horizontálního pruhu, v němž najdete odkaz na homepage e-shopu, články, obchodní podmínky i widgety pro registraci a přihlášení. Dále zde zákazník může využít vyhledávací pole usnadňující nákup a v neposlední řadě košík. Prvky v hlavičce i patičce si můžete sami navolit a editovat.
Dominantou homepage šablony Fashion je jednoznačně výrazný slider rozpínající se na celou šířku stránky. Pod sliderem najdete další sekce – například nové produkty v e-shopu, loga prodávaných značek a doporučené produkty. Domovská stránka také obsahuje dva promo bannery, kterým se říká parallaxy. V případě vzorové Fashion šablony poutavou vizuální formou prezentují Podzimní kolekce a Turistické batohy.
Patička obsahuje prostor pro vybraný článek v rámci Aktualit, formulář pro přihlášení k odběru novinek, odkazy na sociální sítě a kontakty. Patičku ukončují ikony pro platební a dopravní metody.
Produkty lze systematicky řadit do kategorií a podkategorií pro lepší přehlednost. Podkategorie jsou zobrazovány s fotografiemi, což výrazně pomáhá zákazníkům v orientaci. Oblíbenou vychytávkou je přehledný filtr v levém sloupci s možností parametrického filtru, který je při výběru oblečení klíčový. Z prodejního hlediska vám pak pomůže výpis akčních produktů pod sloupcovým filtrem.
Na detailu produktu dominuje produktový obrázek a popis produktu. Nezobrazuje se levé menu, a proto může produktová fotografie s popisem zabírat celou plochu stránky.
Mezikošík
Mezikošík informuje zákazníky o právě vloženém zboží do nákupního košíku. Zákazník může díky tlačítku „Zavřít“ mezikošíkový náhled ukončit. Zákazník se zde rovněž dočte informace o podmínkách pro získání dopravy zdarma.
Košík
Ke košíku je třeba přistupovat podobně jako při nákupu v kamenném obchodě – nákupní košík by měl být co možná nejjednodušší. Důležité je především to, aby zákazník dokončil objednávku. Proto je košík minimalistický, odproštěný od nesouvisejících informací, a směřuje zákazníka k výběru dopravy a platby. V případě potíží se může zákazník obrátit na Asistenta nákupu, jehož telefonické údaje jsou uvedeny v dalších objednávkových krocích.