Už za necelý týden bude muset každý e-shop evidovat své tržby. Nejste-li si jisti, jak celé evidování bude probíhat v praxi, máme pro vás skvělou zprávu. EET si od teď můžete na svém e-shopu zkoušet nanečisto.
Co je k tomu potřeba?
- Vystačíte si pouze s administrací FastCentriku, kde je pro vás už vše připraveno.
- Pokud jste si stále nezažádali o autentizační údaje a certifikát k EET, opravdu co nejrychleji tak učiňte. Tyto dokumenty jsou totiž pro evidování nezbytně nutné.
Jak testování funguje?
- V administraci e-shopu v části Nastavení/Údaje o e-shopu/sekce EET elektronická evidence tržeb si vše potřebné nastavíte.
- Stačí zatrhnout možnost Evidovat tržby v EET, vyplnit potřebné údaje jako DIČ, Označení provozovny, Označení pokladny, nahrát Certifikát a vložit Heslo k certifikátu. Pak jen stisknete tlačítko Ověřit, a pokud budou všechny údaje vloženy správně, pak můžete začít s testováním.
Jak zprovoznit EET do ostrého režimu?
- Až budete chtít začít s evidováním tržeb naostro, je zapotřebí ještě další nastavení.
- V administraci FastCentriku v sekci Nastavení/Platby je u výpisu všech plateb nyní nový sloupec - Evidovat v EET. Toto políčko si zatrhněte u všech typů plateb, které budete evidovat, primárně tedy všechny platební karty.
- Záleží také na tom, jak a kdy budete chtít tržby evidovat. Můžete si vybrat, zda chcete evidovat všechny tržby okamžitě po založení objednávky, tzn. že si zaškrtnete platbu kartou i platbu v hotovosti.
- Další možností je, že si zaškrtnete jen platby kartou a objednávky placené v hotovosti budete evidovat ručně na detailu objednávky. Zde pomocí tlačítka vpravo nahoře, na kterém je symbol šipky zvolíte možnost Evidovat v EET.
Pokud si s čímkoli nebudete vědět rady, nebo si nebudete jistí, kontaktujte naši zákaznickou podporu.