Umožněte svým zákazníkům přihlášení prostřednictvím oblíbených sociálních sítí
Nastavte si mojeID, Facebook, nebo Google+ mezi způsoby přihlášení, a usnadněte tak zákazníkům nezbytné administrativní úkony.
Jednoduché přihlášení přes mojeID
- Nastavením tohoto typu přihlášení eliminujete počet nezbytných informací, které zákazník musí např. při objednávání vždy vyplňovat. Pokud zákazník při přihlašování zvolí mojeID, dojde při prvním přihlášení ke spárování účtu mojeID s účtem na e-shopu. Zákazník spárování odsouhlasí a automaticky se pak přenesou veškeré údaje z účtu mojeID na účet e-shopu.
- Výhoda přihlášení přes mojeID spočívá právě v předvyplněných datech, které zákazník při registraci, přihlašování, nebo nákupu na e-shopu již nemusí vypisovat ručně a celý proces je tak výrazně urychlen.
- Pro zákazníky, kteří nejsou na e-shopu registrovaní je možnost mojeID rovněž výhodná, jelikož u objednávání je přidáno chytré tlačítko sloužící k vyplnění údajů zákazníka z mojeID. I neregistrovaní zákazníci tak nemusí zdlouhavě vyplňovat veškeré informace.
- Jak na nastavení?
Přihlášení přes Facebook
- Mezi další způsoby, jak se zákazníci mohou přihlásit na e-shop patří Facebook. Možnost aktivujete vytvořením aplikace na účtu Facebooku, aby se účty zákazníků mohly patřičně spárovat.
- Oproti mojeID však tento způsob přenáší výrazně méně informací o uživateli, zákazníci tak musí některé informace vypisovat ručně.
- Podívejte se, jakým způsobem nastavíte Facebook mezi způsoby přihlášení.