Zpět na seznam tipů a triků

Pokročilé měření konverzí

Poznejte lépe zákazníky, kteří k vám přicházejí přes Zboží.cz

Používáte pro vystavování svých produktů cenový porovnávač Zboží.cz? Pak se vám jistě bude hodit novinka v podobě vylepšeného způsobu měření konverzí. Zboží.cz přešlo na nový způsob měření, kterým je Pokročilé měření konverzí a my ho pro vás máme k dispozici!

Základní vs. Pokročilé měření konverzí

  • Obecně slouží měření konverzí k tomu, abyste získali přehled o objednávkách zákazníků přicházejících na váš e-shop z cenových porovnávačů.
  • Pro Zboží.cz bylo doposud k dispozici pouze Základní měření, jehož prostřednictvím jste se dozvěděli kolik a v jaké hodnotě bylo na vašem e-shopu uskutečněno objednávek.
  • Pokročilé měření konverzí nabízí hlubší pohled i do těch největších tajů vašich objednávek.
  • Jaké jsou výhody toho způsobu měření?
    • Přesnější statistiky
    • Detailní informace o objednávkách
    • Lepší znalost zákazníka
    • Uvidíte přesně, jaké zboží bylo zakoupeno
    • Šifrované spojení = data v bezpečí

Pokud chcete začít využívat efektivnější způsob měření konverzí, pak si tuto funkci můžete nastavit jednoduše přímo v administraci vašeho FastCentriku, nebo kontaktuje naši zákaznickou podporu

V případě, že máte pro měření konverzí nastaven starší způsob (Základní měření) doporučujeme zkontrolovat, zda měření probíhá správně, jelikož došlo mimo jiné také ke změně atributů ve zdrojovém kódu.

Tip

Ochraňte svůj e-shop SSL certifikátem

Zabezpečte si komunikaci mezi vaším e-shopem a zákazníkem pomocí šifrování dat.

Pořídit SSL certifikát
FastCENTRIK

Připravujeme Demo