Poznejte lépe zákazníky, kteří k vám přicházejí přes Zboží.cz
Používáte pro vystavování svých produktů cenový porovnávač Zboží.cz? Pak se vám jistě bude hodit novinka v podobě vylepšeného způsobu měření konverzí. Zboží.cz přešlo na nový způsob měření, kterým je Pokročilé měření konverzí a my ho pro vás máme k dispozici!
Základní vs. Pokročilé měření konverzí
- Obecně slouží měření konverzí k tomu, abyste získali přehled o objednávkách zákazníků přicházejících na váš e-shop z cenových porovnávačů.
- Pro Zboží.cz bylo doposud k dispozici pouze Základní měření, jehož prostřednictvím jste se dozvěděli kolik a v jaké hodnotě bylo na vašem e-shopu uskutečněno objednávek.
- Pokročilé měření konverzí nabízí hlubší pohled i do těch největších tajů vašich objednávek.
- Jaké jsou výhody toho způsobu měření?
- Přesnější statistiky
- Detailní informace o objednávkách
- Lepší znalost zákazníka
- Uvidíte přesně, jaké zboží bylo zakoupeno
- Šifrované spojení = data v bezpečí
Pokud chcete začít využívat efektivnější způsob měření konverzí, pak si tuto funkci můžete nastavit jednoduše přímo v administraci vašeho FastCentriku, nebo kontaktuje naši zákaznickou podporu
V případě, že máte pro měření konverzí nastaven starší způsob (Základní měření) doporučujeme zkontrolovat, zda měření probíhá správně, jelikož došlo mimo jiné také ke změně atributů ve zdrojovém kódu.