Zpět na seznam tipů a triků

Nastavení objednávky jako neexportované

Možná už jste se s tím setkali. Přenesli jste objednávku např. do systému Pohoda a pak jste v ní chtěli ještě něco změnit. Jenže vyexportovanou objednávku už jste si v administraci FastCentriku sami editovat nemohli. A proto jsme vám do administrace přidali nové tlačítko, díky kterému si budete moct editovat kdykoli i vyexportované objednávky.

Upravujte snadno i vyexportované objednávky

  • Pro usnadnění a urychlení práce jsme do administrace vašeho e-shopu přidali novou funkci, díky které si danou objednávku budete moc jednoduše a libovolně znovu upravit a poté opět do Pohody (např.) exportovat.

Jak na nastavení?

  • Nastavení je snadné, stačí v administraci FastCentriku v menu zvolit záložku Objednávky. Objednávky, které chcete upravit označte a pomocí tlačítka Hromadné akce zvolte možnost Nastavit jako neexportované. Až budete s úpravami hotovi, stačí objednávku do Pohody opětovně exportovat.
  • Při změnách buďte opatrní, jakékoli změny, které by porušily přenos z Pohody, nebo do Pohody budou zpoplatněny dle ceníku služeb sazbou 1 300 Kč/hodinu práce databázisty.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo