Velkou novinkou je modul hodnocení produktů, který povznese vaše podnikání zase na novou úroveň. Pro zákazníky, kteří se při nákupu nemohou rozhodnout, jsou uživatelské recenze mnohdy stěžejní. Díky novince Hodnocení produktů, kterou jsme implementovali do FastCentriku, se vašim zákazníkům bude nakupovat jedna báseň.
Recenze pomáhají při nákupu i při vyhledávání
- Uživatelské recenze a hodnocení pomáhají zákazníkům v rozhodování o koupi vybraných produktů.
- Zákazník, který si není jistý a váhá třeba mezi produkty ze stejné kategorie, se pak rozhoduje právě podle toho, jaké zkušenosti s produktem mají ostatní uživatelé a jak jej hodnotí.
- Uživatelským recenzím zákazníci přisuzují stále větší a větší váhu.
- Recenze zákazníků jsou skvělé také pro samotný e-shop, protože díky nim vám vlastně vzniká nový přirozený obsah, po kterém vyhledávače přímo prahnou.
Jak Hodnocení produktů funguje
- Zákazník, který si produkt koupí, nebo s ním má třeba nějakou zkušenost, může kdykoliv provést hodnocení.
- Buď produktu přiřadí hvězdičky, popřípadě přidá i recenzi, která je navíc členěna na výhody a nevýhody pro snazší orientaci.
- Jednotlivé recenze a hodnocení pak podléhají vašemu schválení (pokud si to takto nastavíte v administraci FastCentriku). Nemusíte se tak bát, že by se na vašem e-shopu u produktů objevovaly falešné recenze, nebo nevhodný obsah (např. vulgární výrazy).
- Pokud se navíc chcete odlišit a chtěli byste hodnocení produktů nějakým způsobem ozvláštnit, pak vám místo hvězdiček můžeme vyrobit jakékoliv jiné obrázky podle vašich přání. Ať už to budou srdíčka, lístečky, kolečka, medvídci, zkrátka, zkrátka cokoliv je možné.
- Podle UX jsou to však právě hvězdičky, které jsou u produktů skvěle poznatelným symbolem. Zákazníci nad ním nemusí přemýšlet a ihned ví, co znamenají.
Hodnocené e-shopy mají výhodu na Googlu
- S každým hodnocením, které zákazníci provedou, se změny o celkovém hodnocení produktů ukládají do microdat, která jsou velice důležitá především pro Google. Ten totiž microdata přečte a dokáže hvězdičky, které zákazníci přidávají k produktům zobrazit již v organickém vyhledávání. Ve výsledcích vyhledávání pak mají e-shopy díky tomu velkou konkurenční výhodu.
- Hvězdičky jsou ve výsledcích vyhledávání velmi výraznými grafickými prvky a zákazníky upoutají na první pohled. Pokud tedy hledají nějaký produkt na Googlu, pak je pravděpodobnější se zabrousí právě na e-shop, který hodnocení produktů má.
Veškeré nastavení týkající se hodnocení produků najdete v administraci FastCentriku zde:
Nastavení/sekce Nastavení týkající se produktů/Hodnocení produktů.
*Modul hodnocení produktu je dostupný pouze pro verzi FastCentrik Plus