Porovnávače zboží patří mezi velmi důležité zdroje návštěvnosti na vašem e-shopu. Aby ale fungovaly tak, jak mají a přinášely kýžený výsledek, je třeba je mít správně nastaveny.
S předvánočním obdobím přichází spousta úkonů, které je potřeba na e-shopu provést, aby byl e-shop připraven na vánoční provoz. Jedním z nich je i kontrola porovnávačů zboží. Jelikož se jedná o cenný zdroj návštěvnosti, je potřeba srovnávačům na e-shopu věnovat patřičnou pozornost.
Máte je správně nastaveny?
- Pro každý z porovnávačů, který využíváte je potřeba mít nastaven XML feed ve správném formátu. Podívejte se na jednotlivé porovnávače a jejich specifikace:
Důležité změny na porovnávačích
Zboží.cz
- V srpnu přišlo Zboží.cz s novým, vylepšeným XML feedem, jehož součástí bylo také rozšíření o element CATEGORYTEXT, který napomáhá lepšímu párování produktů. Do vašeho e-shopu FastCentrik nyní můžete v administraci provést úpravu dle nového tagu <CATEGORYTEXT>, díky kterému dojde k zařazení produktů do odpovídajících kategorií.
- Nejste-li si jistí, jak máte XML feed upravit, kontaktujte naší zákaznickou podporu, která vám se vším ochotně poradí.
Heuréka
- Cenový porovnávač Heureka např. každoročně před Vánocemi zvyšuje ceny pro všechny prokliky. Konkrétně se jedná o období od 1. 10. 2016.
Zkontrolujte si porovnávače
- Podívejte se, zda máte správně nastaveny především tyto oblasti, ve kterých se nejčastěji chybuje:
- PRODUCTNAME
- Správnost namapovaných kategorií
- Parametry produktů včetně EAN kódů
A pokud stále nemáte jasno v tom, jakým způsobem si máte XML feedy zkontrolovat, nebo se potřebujete ujistit, že jste vše provedli správně, pak kontaktujte naši zákaznickou podporu, která vše ochotně vyřeší za vás.