Již dříve jsme Vás upozorňovali na duplicitní e-mailové adresy, které vám snižují úspěšnost doručování Vašich zpráv. Vyhněte se tomuto problému a ověřte si své nastavení u těchto položek v administraci: výchozího e-mailu odesílatele a výchozího e-mailu příjemce. Totéž v případě skryté kopie odesílaného e-mailu.
Výchozí e-mail odesílatele a výchozí e-mail příjemce
- V administraci FastCentriku v menu zvolit záložku Nastavení, dále pokračovat do záložky E-maily, kde je potřeba vyplnit výchozí e-mail příjemce a odesílatele.
- V každé kolonce vyplňte příslušnou adresu, kam nebo odkud si přejete e-maily zasílat. Pokud se adresy neshodují, nastavení Vás volně připustí k uložení bez jakéhokoliv upozornění.
- O duplicitě Vámi doplněných adres Vás nově informuje červené upozornění, které se objeví ihned po zjištění shody u položek Výchozí e-mail příjemce a Výchozí e-mail odesílatele. Doporučujeme tuto shodu odstranit a zamezit tak snížené úspěšnosti doručovaných e-mailů.
Skrytá kopie
- V administraci FastCentriku vybrat záložku Marketing, dále Šablony zpráv. Zde, pokud si budete chtít e-maily některých položek zasílat do skrytých kopií, opět věnujte pozornost duplicitě zadaných adres.
- Adresa skryté kopie se nesmí shodovat s adresou uvedenou u položky Odesílatel a Výchozí e-mail odesílatele (v Nastavení e-mailů). Pokud je zjištěna duplicita, objeví se červené upozornění s informací o nalezené shodě a možné blokaci těchto e-mailů poštovními servery.
Hromadné e-maily
- Kontrola duplicitních e-mailů probíhá i při tvorbě hromadného e-mailu pro ručně vložené adresy. Opět mezi příjemci nesmí být přítomen Výchozí e-mail odesílatele .