Nepadejte do nevyžádné pošty, přidejte ke svým zprávám digitální podpis
Obchodními zprávami se myslí veškerá korespondence, kterou odesíláte ze svého e-shopu – tj. newsletter, potvrzení objednávky, registrace, zapomenutá hesla, poslání produktu emailem a další.
Aby zprávy, které odesíláte ze svého e-shopu, nebyly vyhodnoceny jako spam a přesunuty mezi nevyžádanou poštu, doplňte vaši emailovou doménu digitálním podpisem (DomainKeys Identified Mail – DKIM). DKIM představuje digitální podpis celé emailové domény, nevztahuje se pouze na konkrétní email nebo fyzickou osobu.
Jak si DKIM nastavíte v administraci e-shopu a také ve svých DNS záznamech?
Postupujte podle následujících tří kroků:
- Založte do helpdesku ticket s požadavkem pro implementaci DKIM. Pokud u nás máte více projektů, je potřeba žádat o implementaci pro každý projekt zvlášť, tedy založit každý ticket s požadavkem jednotlivě.
- Naše zákaznická podpora Vás poté provede celým procesem nastavení DKIMu pro požadovanou emailovou doménu.
- Veškerá potřebná nastavení nakonec ověříme a zašleme vám výsledný report.
Proč se vlastně DKIM zavádí jako povinná součást emailových zpráv ?
- DKIM chrání uživatele před příjmem nevyžádaných zpráv. Zároveň zajistí, že příchozí emaily pochází skutečně od odesílatele, od nichž tvrdí, že jsou. Zabraňuje se tak zneužití vaší internetové identity a spamování, které se tváří jako byste ho psali vy sami.
- Pokud DKIM ještě nemáte, začněte ho používat co nejdříve, a předejděte tak zbytečným potížím při odesílání vaší pošty. Používání digitálního podpisu podporují i další provozovatelé emailových schránek, proto lze očekávat, že také tito brzy zavedou DKIM jako povinnou součást každé zprávy.
V případě jakýchkoli dotazů volejte na naši podporu: + 420 731 444 545