Nové funkce a vychytávky balíkových služeb, které usnadní práci Vám i Vašim zákazníkům. Podívejte se, co jsme pro vás implementovali.
Balík do balíkovny
- Tato služba zákazníkovi umožňuje zaslání jeho zásilky na pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji poté adresát může vyzvednout již následující pracovní den po podání.
- Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce zasláním SMS nebo e-mailu.
- Služba je dostupná na více než 120 poštách a depech České pošty.
Kde naleznete?
- Nastavení – Doprava – vpravo tlačítko Nový způsob dopravy. Při vytváření dopravy máte k dispozici mj. dopravu: Česká pošta – Balík do balíkovny.
- Při výběru tohoto typu dopravy je v košíku k dispozici výběr pobočky, na kterou si zákazník přeje své zboží doručit.
Česká pošta – Balík do ruky
- Jedná se o službu, která doručí zásilku přímo do rukou adresáta již následující pracovní den po podání.
- Na výběr je zde čas doručení: Doručit mezi 8-14 hod. a Doručit mezi 13-19 hod.
Kde naleznete?
- Nastavení – Doprava – vpravo tlačítko Nový způsob dopravy. Při vytváření dopravy máte k dispozici mj. dopravu: Česká pošta – balík do ruky.
- Při výběru tohoto typu dopravy je v košíku dle některých PSČ k dispozici výběr časového pásma pro doručení.
- V košíku se výběr zobrazuje jako Preferovaný termín doručení a je k dispozici až při vyplňování doručovacích údajů, kde zákazník zadává své PSČ. PSČ je bráno z fakturační adresy, pokud zákazník nevyplní doručovací. Pokud vyplní také doručovací adresu, výběr se vztahuje k PSČ, která je uvedena v doručovací adrese.
- V administraci v objednávce je poté k dané dopravě vyznačen termín doručení, pokud byl u daného PSČ k výběru.
Doplňková služba: Označení zásilky písmenem:
Například: (v administraci)
- Doručit mezi 8-14 hod. – 1 A – A.
- Doručit mezi 13-19 hod. – 1 B – B.
- Lokality bez časových pásem – A.
Pozor:
Výběr časových pásem je k dispozici
pouze pro klienty na front-endu e-shopu. Při realizaci objednávky z administrace nelze čas doručení zvolit.