Nejčastější druhy slev

Věrnostní systém slev - tento druh slev je zaměřen na získávání stálých zákazníků, kteří se budou na e-shop pravidelně vracet. Díky opakovaným nákupům, zákazník získává slevy a existuje tak menší riziko, že přejde ke konkurenci.

Množstevní slevy - motivují zákazníky k nakoupení většího množství kusů jednoho produktu. Tyto slevy samozřejmě nelze vhodně implementovat na všechny druhy zboží. Nicméně pokud e-shop prodává zboží, které je obvyklé kupovat ve větším množství, může se tento druh slevy stát výborným motivačním prvkem. Zákazník ušetří a obchodník prodá větší množství výrobků.

Objemové slevy - motivují k impulzivním nákupům. Fungují na principu poskytnutí slevy od určité utracené částky. Pokud tedy zákazník utratí například 899 Kč získá slevu 100 Kč. Zákazníci proto často nakoupí i zboží, které neměli původně v úmyslu zakoupit jen proto, aby přesáhli hranici nutnou k přiznání slevy.

FastCENTRIK

Připravujeme Demo